Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Europejski Kongres Gospodarczy - na żywo

Digitalizacja i cyfryzacja

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI
KATOWICE • MCK
20-22 WRZEŚNIA 2021
Reklama

Carrefour otwiera kolejne sklepy pod pomarańczowym logo

W grudniu Carrefour otworzył kolejne sklepy typu convenience. Placówki są zlokalizowane we Wrocławiu oraz w Warszawie i Krakowie.
Reklama

19 grudnia 2011 został otwarty trzeci sklep franczyzowy typu convenience pod pomarańczowym logo Carrefour Express. Placówka o powierzchni sali sprzedaży 71 mkw. mieści się we Wrocławiu, przy ulicy Gajowej 49. Do dyspozycji klientów są dwa stanowiska kasowe oraz 4 osoby personelu.

21 grudnia 2011 ruszył sklep o powierzchni sali sprzedaży 93 mkw. zlokalizowany w Warszawie, przy ulicy Hożej 29/31. Do dyspozycji klientów są dwa stanowiska kasowe oraz 6 osób personelu.

Tego samego dnia został otwarty sklep o powierzchni sali sprzedaży 69 mkw. w Krakowie, przy Placu Wolnica 13. Do dyspozycji klientów są dwa stanowiska kasowe oraz 4 osób personelu.

Sklepy w nowym formacie charakteryzują się m.in. niedużą powierzchnią sprzedaży, która nie powinna przekraczać 100 mkw. oraz pełną samoobsługą.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.