PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Carrefour Polska nie zrealizował planów? Miało być 123 nowych sklepów, wyszło 56 netto

Autor: dlahandlu.pl 27 lutego 2020 09:54

Carrefour Polska nie zrealizował planów? Miało być 123 nowych sklepów, wyszło 56 netto Na koniec 2019 r. Carrefour miał 906 sklepów w Polsce, fot. shutterstock

W 2019 roku polski oddział Grupy Carrefour wygenerował sprzedaż na poziomie w wysokości 2,19 mld euro, co oznacza wzrost LfL o 4,9 proc. Cała Grupa zanotowała sprzedaż w wysokości 80,7 mld euro, z czego rodzimy rynek czyli Francja sprzedaje towary za 38,6 mld euro.

Na koniec roku firma posiadał w naszym kraju 89 hipermarketów, 153 supermarkety i 664 sklepów convenience czyli łącznie 906 placówek. Rok wcześniej sieć miała 850 sklepów w Polsce, co oznacza wzrost o 56 sklepów.

W sprawozdaniu zarządu Carrefour Polska za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2018 roku czytamy, że na koniec 2018 roku prowadzono sprzedaż detaliczną w: 89 hipermarketach CARREFOUR (2017 r.: 89), 152 supermarketach CARREFOUR MARKET oraz RAST (2017 r.: 136), 53 sklepach Galerii Alkoholi oraz 556 sklepach osiedlowych CARREFOUR EXPRESS i GLOBI (2017 r.: 598).
W planach na rok 2019 spółka miała otwarcie 123 sklepów osiedlowych działających na podstawie
umowy franczyzy, remodelingi istniejących sklepów i galerii handlowych oraz rozwijanie
internetowego kanału dystrybucji.

Grupa w podsumowaniu 2019 r. potwierdziła swoje cele operacyjne: zmniejszenie o 350 000 mkw. powierzchni sprzedaży hipermarketów na całym świecie do 2022 roku, zmniejszenie asortymentu o 15 proc. do 2020 roku, otwarcie 2700 sklepów convenience do 2022 roku. Produkty marki własnej mają za dwa lata stanowić jedną trzecią sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6867
Ilość aktualnych ofert: 440136

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,99

  • Śr

    6,01

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.