Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Carrefour Polska: Scan&Go we wszystkich hiper- i supermarketach oraz więcej kas samoobsługowych

Usługa Scan&Go we wszystkich hiper- i supermarketach sieci w Polsce oraz dalsze wprowadzanie do sklepów kas samoobsługowych - takie plany ma Carrefour w tym roku. Sieć ma w Polsce 89 hipermarketów, ponad 150 supermarketów i ponad 600 sklepów franczyzowych.
Reklama

- W 2018 roku kontynuowaliśmy w Carrefour budowę omnichannelowego środowiska zakupowego, tak aby ułatwić naszym klientom robienie zakupów i wzmacniać ich pozytywne doświadczenia zakupowe. Znacząco rozszerzyliśmy ofertę Carrefour Marketplace i e-grocery, zasięg usług iScan&Go w hiper- i supermarketach oraz click&collect, testując to rozwiązanie w sklepach osiedlowych .Sam format franczyzowy zanotował dynamiczny rozwój. Powstało ponad 100 nowych sklepów, w tym supermarkety oraz placówki dopasowane do potrzeb stacji benzynowych. W sklepach osiedlowych wdrożone zostały także kasy samoobsługowe - pisze Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska.

Carrefour Polska przygotował roczny raport niefinansowy za 2018 r. Sieć opisała w nim m.in. przykłady działań prowadzonych w swoich sklepach.

Scan&Go będzie we wszystkich sklepach

Carrefour kontynuuje digitalizację procesu zakupowego, rozszerzając zasięgu sług Scan&Go oraz click&collect, a także wprowadzając cyfrową wymianę danych ze swoimi dostawcami.

Carrefour jest pierwszą siecią handlową w Polsce, która na szeroką skalę uruchomiła Scan&Go – samodzielne skanowanie produktów za pomocą smartfona z zainstalowaną aplikacją Mój Carrefour i dokonywanie mobilnej płatności za zakupy bez konieczności wykładania zakupów na taśmę. Usługa ogranicza kolejki do kas i usprawnia obsługę klientów. Do trzech sklepów w Warszawie, w których Scan&Go działa od 2017 roku, dołączyło w 2018 roku 81 hiper- i super-marketów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Docelowo usługa Scan&Go ma być dostępna we wszystkich hiper- i supermarketach sieci w Polsce.

Co dla franczyzobiorców

Pod koniec 2018 roku, w ramach oferowanych przez Carrefour konceptów franczyzowych: Carrefour Express Convenience, Carrefour Express Minimarket, Carrefour Market oraz Globi, działało ok. 600 placówek handlowych, prowadzonych przez niezależnych polskich przedsiębiorców, którzy są franczyzobiorcami sieci. W 2018 roku Carrefour utrzymał wysokie tempo rozwoju franczyzy – otworzył łącznie ponad 100 nowych sklepów w tym formacie.
Carrefour postawił na rozwój oferty i usług w sklepach franczyzowych, m.in. nawiązując ogólnopolską współpracę z siecią kawiarni Costa Coffee, która dostarcza do sklepów kawomaty oraz, jako pierwsza sieć convenience w Polsce, wprowadzając do najmniejszych sklepów kasy samoobsługowe zwiększające tempo obsługi klientów, przydatne szczególnie w godzinach dużego natężenia ruchu. Carrefour planuje dalsze wprowadzanie kas samoobsługowych do sklepów w 2019 roku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.