Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Carrefour Polska: Scan&Go we wszystkich hiper- i supermarketach oraz więcej kas samoobsługowych

Usługa Scan&Go we wszystkich hiper- i supermarketach sieci w Polsce oraz dalsze wprowadzanie do sklepów kas samoobsługowych - takie plany ma Carrefour w tym roku. Sieć ma w Polsce 89 hipermarketów, ponad 150 supermarketów i ponad 600 sklepów franczyzowych.
Reklama

Dywersyfikując i dopasowując swoje modele franczyzowe, Carrefour zaproponował w 2018 roku nowe formy współpracy: sklep franczyzowy Carrefour Express Convenience dla właścicieli stacji paliw (ponad 30 nowych sklepów otwartych w 2018 roku we współpracy z trzema operatorami stacji paliw), nową formę ajencji (łącznie 32 sklepy, w tym 19 otwartych w nowym koncepcie w 2018 roku) oraz supermarket franczyzowy – własny lub przekazany franczyzobiorcy (8 nowych sklepów otwartych w tym formacie w 2018 roku). Pozwoliło to dotrzeć z ofertą marki do wielu nowych, atrakcyjnych lokalizacji oraz pozyskać wielu zaangażowanych franczyzobiorców.

Nowe koncepty handlowe

Półka ukraińska - ze względu na rosnącą liczbę Ukraińców w Polsce Carrefour Polska rozwija w swoich sklepach ofertę produktów ukraińskich. Koncept buduje blisko 40 artykułów – głównie przetwory, słodycze, a także słone przekąski. Są one dostępne w 61 hipermarketach, a wybrany asortyment znajduje się także w ofercie wszystkich supermarketów sieci. Każdy z dostępnych artykułów ma odpowiednie – wymagane prawnie – certyfikaty unijne.
Mały Farmer- częścią konceptu Zdrowa Półka jest strefa Mały Farmer z produktami dla dzieci. To ponad 60 artykułów, w tym przekąski, słodycze, kaszki i deserki. Można je znaleźć m.in. w centrach handlowych: Arkadia, Reduta,Targówek oraz w Galerii Wileńskiej w Warszawie, a także w wybranych sklepach w Krakowie, Gdańsku i Toruniu.

Zdrowa Półka - to oferta opracowana w odpowiedzi na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania. W ramach konceptu można znaleźć ponad 2 tysiące produktów, w tym: ekologiczne, bezglutenowe, bez laktozy, wegetariańskie i wegańskie,a także dla diabetyków. Aby ułatwić klientom wybór spośród tak szerokiej gamy produktów, Carrefour wyodrębnił w 11 swoich sklepach strefy Zdrowej Półki. Specjalnie oznaczone regały pojawiły się w 2018 roku m.in. w trzech warszawskich placówkach (w CH Atrium Reduta, Galerii Wileńskiej oraz CH Arkadia), dwóch krakowskich sklepach sieci (przy ul. Witosa oraz ul. Pawiej), dwóch gdańskich lokalizacjach (Galeria Morena oraz Galeria Bałtycka), a także w Zgorzelcu, Olkuszu i Toruniu.

Rozwój oferty RTV i AGD- Carrefour Polska rozwinął w 2018 roku współpracę z siecią elektromarketów Media Markt. Dwa sklepy marki w koncepcie „store in store”pojawiły się na terenie hipermarketu Carrefourw Galerii Wileńskiej (listopad) oraz w centrum handlowym przy ul. Szparagowej w Łodzi (grudzień).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.