Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Carrefour próbuje sił w modelu subskrypcyjnym

Carrefour wkrótce uruchomi we Francji opcję płatnej subskrypcji, a w jej ramach zaoferuje zniżki na wszystkie produkty marki własnej.
Reklama

15 proc. zniżki

20 września Carrefour uruchomi nową usługę w 21 sklepach w regionie Rouen. Za miesięczną opłatę w wysokości 5,99 euro klienci otrzymają 15 proc. rabatu na wszystkie 7000 produktów marki własnej sieci. Promocję można również łączyć z innymi ofertami i bonusami lojalnościowymi. Carrefour chce ocenić projekt pilotażowy pod koniec tego roku, mając na uwadze ewentualną implementację w całym kraju w 2022 roku.

Sieci FMCG w modelu subskrypcyjnym

W sektorze handlu detalicznego żywnością coraz popularniejsze stają się subskrypcje: dwa lata temu Casino wprowadziło formułę, dzięki której klienci mogli otrzymać 10 proc. zniżki na cały asortyment za miesięczną opłatę w wysokości 10 euro. W międzyczasie Monoprix i Leader Price, obie należące do grupy Casino, uruchomiły własne formuły subskrypcji.

 Dla detalistów abonament jest idealnym sposobem na nagradzanie i zatrzymywanie dotychczasowych klientów oraz przyciąganie nowych. Oprócz tego system generuje również stały dochód.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.