Carrefour promuje ofertę na hiszpańskich festiwalach
W Polsce na muzycznych imprezach masowych najczęściej promują się Lidl i Biedronka. W Hiszpanii festiwalowicze mogą skorzystać z oferty sieci Carrefour.
Carrefour swój pierwszy supermarket typu "pop up" otworzył na ubiegłorocznym Międzynarodowym Festiwalu Benicàssim. W tym roku pojawił się tam ponownie, a także stworzył podobną przestrzeń na BBK LIVE w Bilbao.
- Letnie festiwale muzyczne przyciągają wielu młodych ludzi, dlatego Carrefour opracował tę innowacyjną inicjatywę, dzięki której zapewnia festiwalowiczom szeroki wybór produktów, bez konieczności opuszczania terenu wydarzenia - podała sieć.
Oba festiwalowe sklepy Carrefoura zaproponowały uczestnikom ponad 300 produktów, w tym owoce, soki, napoje, lody, gotowe posiłki i duży wybór produktów ekologicznych.
W przypadku BBK LIVE supermarket zajmował powierzchnię 225 mkw. i znajdował się na terenie kempingu, który mógł pomieścić 12 000 osób. Carrefour Pop-Up na Międzynarodowym Festiwalu w Benicàssim zajmował powierzchnię 200 mkw. i znajdował się na polu namiotowym przeznaczonym dla 20 000 osób.
Oprócz obecności na festiwalach, firma realizuje projekt "Carrefest", będący próbą zbliżenia się do młodszej publiczności poprzez różne inicjatywy promujące zdrową i alternatywną kulturę rozrywki. Przedsięwzięcie działa już trzeci rok, a jego częścią jest m.in. Carrefest Music Talent, konkurs, w którym sieć poszukuje utalentowanych młodych ludzi, aby pomóc im zrealizować marzenie o rozpoczęciu kariery muzycznej.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 17:51 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- 16:39 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- 15:00 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 14:47 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
- 10:10 Miraculum: jesteśmy w drogeriach, nie lekceważymy dyskontów
- 09:52 Semeniuk: Tarcza branżowa zostanie rozszerzona m.in. o obiekty turystyczne
- 09:50 W niedzielę sklepy zamknięte
- 09:41 Credit Agricole: Wzrost cen żywności najniższy od stycznia 2019 r.
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 2 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.