Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour promuje ofertę ze ,,Zdrowej półki"

Carrefour od 2014 roku realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu m.in. zachęcenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych. W ramach kampanii Carrefour przygotował specjalny katalog „Zdrowie na talerzu”.
Reklama

17 stycznia 2018 r. do wszystkich hiper- i supermarketów Carrefour trafi wyjątkowy katalog. Klienci będą mogli w nim znaleźć produkty ze „Zdrowej Półki Carrefour” oraz inne produkty zalecane w komponowaniu zdrowej, zbilansowanej diety, takie jak: zróżnicowany asortyment warzyw i owoców, kasze, makarony czy oliwy. Nie zabraknie w nim także artykułów bezglutenowych, bez laktozy, polecanych dla wegetarian oraz produktów BIO. W nowym katalogu Carrefour oferta została zaprezentowana w niestandardowy sposób – każdy produkt przypisany jest do odpowiedniej grupy żywności (białko, zboża, tłuszcze, etc.) niezbędnej do skomponowania „zdrowego talerza”. Przygotowane przez dyplomowaną dietetyczkę teksty zawarte w katalogu Carrefour, wyjaśniają w prosty sposób, jak odpowiednio komponować codzienny jadłospis. Warto wspomnieć, że wybrane produkty zaprezentowane w katalogu objęte są Gwarancją Najniższej Ceny.

– Nowy katalog „Zdrowie na talerzu” stanowi kontynuację działań sieci w zakresie promocji zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania. W ciągu ostatnich lat zmieniły się preferencje zakupowe Polaków, coraz częściej chcą oni kupować smaczne i zdrowe produkty żywnościowe. Niezmienne jednak pozostało jedno – cena powinna być jak najniższa. Właśnie to gwarantuje nasza nowa oferta. – powiedział Marcin Olech, dyrektor działu marketingu, usług, IT i technologii cyfrowych Carrefour Polska.

Nowy katalog zawiera także informację dotyczące innowacyjnego system SENS, czyli Uproszczonego Systemu Znakowania Wartością Odżywczą. To dodatkowy system znakowania żywności, który pomoże klientom sklepów Carrefour dbać o zdrowie i zbilansowaną dietę. Polska jest pierwszym krajem, w którym zastosowane zostało takie oznakowanie. SENS informuje o zalecanej częstotliwości spożywania produktu w oparciu o jego wartość odżywczą. Ułatwia to dokonanie świadomego wyboru na podstawie przejrzystej informacji umieszczonej na opakowaniu.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum