Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Carrefour rezygnuje z usług K2 Precise

Carrefour Polska przekazał agencji mediowej K2 Precise, należącej do K2 Holding, że nie zamierza kontynuować z nią współpracy. Może mieć to związek z pogłoskami, że detalista zamierza sprzedać swój polski oddział.
Reklama

K2 Holding poinformował, że jego spółka zależna K2 Precise S.A. wygrała przetarg oraz przystąpiła do negocjacji cenowych z istotnym klientem w branży retail. Ze względu na szacowaną wartość przychodów potencjalnie generowaną w ramach współpracy oraz fakt, iż jest to podmiot pozostający w stałych i długoletnich relacjach biznesowych, okoliczności te zostały zakwalifikowane jako informacja poufna. Podjęta w rezultacie negocjacji współpraca bazowała na zleceniach bieżących otrzymywanych od klienta - podano w komunikacie.

Spółka otrzymała jednak od Carrefour Polska informację o braku intencji dalszego kontynuowania współpracy (tj. braku intencji składania kolejnych zleceń w przyszłości). Szacowany spadek zysku operacyjnego spółki K2 Precise w roku 2021 w porównaniu do roku ubiegłego, w związku z zakończeniem współpracy z Carrefour nie przekroczy 1 mln zł.

Czytaj także: Carrefour myśli o sprzedaży polskiego oddziału

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.