Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour: Rok 2017 pod znakiem omnikanałowości

Sieć Carrefour ma za sobą pracowity rok. Wdrożenie strategii omnikanałowości, platformy Marketplace i usługi click&collect, otwarcie 3 hipermarketów, 7 supermarketów i niemal 100 sklepów franczyzowych oraz rozpoczęcie remodelingu 8 centrów handlowych – to tylko niektóre z działań podjętych w tym roku. Sieć kończy rok „z przytupem” – ostatni z otwartych sklepów Carrefour Pro to najnowocześniejszy hipermarket w Polsce, który już wyznacza standardy i kierunki rozwoju dla całego sektora.
Reklama

W 2017 roku Carrefour wdrożył strategię omnikanałowości, której głównym założeniem jest zapewnienie synergii pomiędzy wszystkimi kanałami sprzedaży i komunikacji z klientami. Dotyczy to również łączenia i przenikania się kanałów online i offline – sklepów tradycyjnych, e-commerce i urządzeń mobilnych.

- W ten sposób firma dąży do zagwarantowania współpracy wszystkich formatów – hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz internetowych – w celu zagwarantowania klientom najlepszych doświadczeń zakupowych – tłumaczy nam biuro prasowe Carrefour.

W tym celu powstała między innymi aplikacja mobilna Mój Carrefour oraz wdrożono usługę click&collect we wszystkich hiper- i supermarketach. W ramach strategii omnikanałowej wdrożone zostały również cztery innowacyjne projekty: inkubator dla start-upów C4 Retail Lab, usługa „SąSiatki” oparta na ekonomii współpracy, koncept Marketplace oraz usługa płatności mobilnych Scan&Go.

Aby strategia omnikanałowa mogła skutecznie funkcjonować niezbędny jest również rozwój sieci sklepów i modernizacja już posiadanych aktywów. Tylko w 2017 roku Carrefour otworzył 3 nowe hipermarkety – w Piotrkowie Trybunalskim i dwa w Warszawie – 7 supermarketów w nowoczesnym formacie premium oraz prawie 100 sklepów franczyzowych. - Bogactwo dostępnych formatów, od małych sklepów osiedlowych aż po wielkopowierzchniowe hipermarkety, gwarantuje klientom swobodę wyboru miejsca w którym chcą zrobić zakupy – podkreślają przedstawiciele sieci.

Ponadto, sieć rozpoczęła też prace nad remodelingiem aż 8 centrów handlowych ze swojego portfolio.

- Carrefour konsekwentnie realizuje wdrożoną w 2014 roku strategię rozbudowy, remodelingu oraz rekomercjalizacji posiadanych aktywów. Celem tej polityki jest przede wszystkim zagwarantowanie klientom nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej, a także dostarczenie różnorodnej i ciekawej oferty handlowej. Od momentu podjęcia się tego zadania ukończono modernizację już 19 obiektów – informuje biuro prasowe sieci.

- Podsumowaniem wszystkich działań Carrefour jest napoleońska strategia komunikacji, wyróżniona prestiżową Złotą Effie, która jest oparta o pięć wartości: wybór, jakość, bliskość w relacjach z klientami, dostawcami i pracownikami, niskie ceny i zdrowie. W polityce CSR firmy kluczowym pojęciem jest zdrowie, na rzecz którego prowadzone są działania edukacyjne jak np. „ABC Zdrowego Żywienia”, a także podejmowany jest sponsoring imprez sportowych, takich jak Tour de Pologne – dodaje spółka.

Patrząc na dynamiczny rozwój sieci, czy nowe technologie jakie wdraża możemy być pewni, że także w nowym roku Carrefour nie spocznie na laurach ale zaskoczy nas jeszcze nie raz. Czekamy na nowe pomysły!

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum