Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour rozwija system znakowania SENS. Wkrótce kilkadziesiąt nowych produktów

W styczniu Carrefour wprowadzi do sprzedaży niemal 30 nowych produktów z oznakowaniem SENS. Ponadto, firma jest w trakcie pracy nad kolejnymi kilkudziesięcioma artykułami, które powinny być w sprzedaży w pierwszym półroczu 2018. Sieć rozpoczyna także działania edukacyjne skierowane dla klientów, dotyczące systemu SENS.
Reklama

Innowacyjny system SENS umożliwia klientom Carrefour łatwiejsze komponowanie zdrowej, zbilansowanej diety. SENS to oznaczenia składające się z czytelnych grafik, które umieszczone są z przodu opakowania i informują konsumentów o zalecanej częstotliwości spożycia opracowanej na podstawie wartości odżywczej produktu.

Jest to system pozytywny, który nie wyklucza żadnego produktu. SENS dzieli artykuły spożywcze na cztery kategorie: takie, które można spożywać bardzo często, często, umiarkowanie oraz sporadycznie lub w małych ilościach. Należy pamiętać, że system SENS jest uzupełnieniem obowiązujących informacji żywieniowych, a klienci powinni zawsze czytać etykietę danego produktu.

 – Uproszczony System Znakowania Wartością Odżywczą (SENS) stanowi innowację w branży spożywczej, a Polska jest pierwszym krajem Grupy, w którym go zastosowano. Sieć stale prowadzi prace nad wdrożeniem systemu na coraz większej liczbie produktów. Klienci sklepów Carrefour już w styczniu znajdą na półkach blisko 30 produktów z oznakowaniem SENS. Ponadto, jesteśmy w trakcie pracy nad kolejnymi kilkudziesięcioma artykułami, które powinny być w sprzedaży w pierwszym półroczu 2018 roku – powiedziała Barbara Kowalska, dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju Carrefour Polska.

– Carrefour rozpoczyna także działania edukacyjne skierowane dla klientów. W trzecim tygodniu stycznia pojawią się informacje o systemie SENS w katalogu Carrefour oraz dostępne będą plakaty edukacyjne i specjalne plansze na ekranach w sklepach naszej sieci. Niezależnie od tych działań, na stronie internetowej klienci będą mogli skorzystać z ciekawych materiałów edukacyjnych, a za pomocą mediów społecznościowych Carrefour będziemy systematycznie informować o nowych produktach z oznaczeniem SENS. W przyszłości, informacje o systemie pojawią się także w popularnej aplikacji Mój Carrefour, którą pobrano już ponad milion razy – dodała Barbara Kowalska.

Produkty z oznakowaniem SENS dostępne są we wszystkich sklepach sieci Carrefour w Polsce od jesieni 2017 roku. Specjalne grafiki umieszczane są na artykułach spożywczych z logo Carrefour, „Jakość z Natury Carrefour” oraz na opakowaniach marek na wyłączność.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum