Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Carrefour stawia na komunikację przez Messenger i Whatsapp

9 listopada Grupa Carrefour ogłosiła nawiązanie strategicznego partnerstwa z Meta. Wspólne działania mają wspomóc proces cyfrowej transformacji sieci w dziewięciu zintegrowanych krajach (Francja, Włochy, Hiszpania, Rumunia, Polska, Belgia, Tajwan, Argentyna, Brazylia). Z inicjatywy skorzystają zarówno klienci, jak i 320 tysięcy pracowników sieci Carrefour na całym świecie.
Reklama

Przedsiębiorstwa zapowiadają szeroko zakrojoną współpracę z zakresu komunikacji wewnętrznej, employee experience, relacji z klientami, reklamy cyfrowej, digitalizacji gazetek handlowych, komunikacji lokalnej oraz social commerce. Przy realizacji planów zostaną wykorzystane takie autorskie platformy i serwisy Meta, jak Facebook, Instagram, Whatsapp, Messenger i Workplace.

Meta zobowiązała się pomóc Grupie Carrefour w rozwinięciu mobilnego środowiska poprzez udostępnienie autorskich programów rozwoju. Plany zakładają między innymi zapewnienie klientom spersonalizowanych, natychmiastowych doświadczeń poprzez platformy WhatsApp i Messenger. Dodatkowo Carrefour zapewni managerom sklepów dostęp do narzędzi lokalnej komunikacji działających w środowisku Meta, które mają ułatwić lokalne działania digital marketingowe.

Współpraca między firmami pozwoli również na rozwój nowych, spersonalizowanych formatów e-katalogów oraz cyfryzację działań promocyjnych z pomocą WhatsApp Business API. Oczekiwaną przez konsumentów zmianą jest cyfryzacja gazetek promocyjnych – badania przeprowadzone przez Ipsos we Francji pokazały, że aż 70% tamtejszych konsumentów woli cyfrowe materiały. Carrefour i Meta chcą zarazem rozwinąć nowe rozwiązania na Carrefour Links, platformie do zarządzania efektywnością kampanii reklamowych.

Wszystkim pracownikom sieci Carrefour zostanie udostępniony Workplace, autorskie narzędzie Meta służące do komunikacji biznesowej. Rozwiązanie będzie sukcesywnie wprowadzane w dziewięciu zintegrowanych krajach sieci. Docelowo ma powstać sieć pracowniczych społeczności, które będą mogły współpracować ze sobą, niezależnie od kraju, jednostki biznesowej czy stanowiska. Poprzez eliminację silosów i integrację pracowników, Workplace pozwoli Carrefour na tworzenie bezpośrednich relacji i koncentrację na obsłudze klientów.

Carrefour zamierza również określić możliwość wykorzystania narzędzi VR Meta przy szkoleniach pracowniczych.

– Rozpoczęcie współpracy z Meta potwierdza technologiczne przyspieszenie Grupy Carrefour i nasze dążenie do zostania cyfrową firmę handlu detalicznego. Rozwijamy się, aby lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów, pracowników i partnerów – powiedziała Elodie Perthuisot, Dyrektor Wykonawcza ds. e-Commerce, Danych i Transformacji Cyfrowej w Grupie Carrefour.

– W ramach współpracy pomożemy sieci w unowocześnieniu sposobu obsługi klientów. Mamy zarazem świadomość, że warunkiem koniecznym do tego jest dobry kontakt z pracownikami. Tym bardziej cieszymy się, że nasze partnerstwo dotyczy nie tylko produktów dla klientów, ale również rozwiązań Workplace - powiedziała Nicola Mendelsohn, Wiceprezes Global Business Group w Meta.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.