Carrefour stawia na nowy koncept convenience - Bon'App

Bon'App różni się od innych koneptów convenience, ponieważ koncentruje się wyłącznie na bezpośredniej konsumpcji, na zakupach impulsowych. Już samo to założenie wyróżnia sklep i kładzie nacisk na nowy aspekt wygody zakupów.
Oferta produktów Carrefour Bon'App obejmuje około 600 artykułów: gotowe produkty na każdą porę dnia, od śniadania do kolacji. Sklep sprzedaje gorące i zimne napoje, przekąski, sałatki, kanapki, plasterki owoców i warzyw, ciasta, cukierki oraz kawę i świeżo wyciskane soki. Konsumenci mogą również zjeść posiłek na miejscu. Cena zestawu śniadaniowego to 3 euro, a lunchowego - od 6,5 euro.
Carrefour testował już formułę Bon'App w swoich hipermarketach, a pierwsze autonomiczne sklepy Bon'App ruszyły w 2015 roku pierwsze autonomiczne sklepy w Paryżu (Marais i stacja kolejowa Auber). Trzeci sklep franczyzowy otwarty został 18 maja br. w Arras, a czwarty - 14 czerwca w Montpellier.
Sklepy Bon'App są zlokalizowane w zatłoczonych centrach miast, przy węzłach przesiadkowych. Placówki są bardzo małe, mają jedynie od 50 do 60 mkw.
Bon'App wydaje się być odpowiedzią Carrefoura na formułę miejską Monoprixa, zwaną Monop'daily, która ma już ponad trzydzieści sklepów we Francji. Podobnie jak Bon'App, Monop'daily koncentruje się na przekąskach i posiłkach "na drogę" lub do bezpośredniego spożycia.