Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour: Więcej stref outlet. Ceny? Od 29 groszy!

W dobie wysokiej inflacji strefy OUTLET w sklepach Carrefour cieszą się rosnącą popularnością klientów. Sieć mocno przyspieszyła rozwój tego projektu i w­​ ᠎⁠drugim kwartale br. otworzyła już 60 nowych stref wyprzedażowych, a w samym 2022 roku - łącznie ponad 120.
Reklama
  • Strefy OUTLET działają zarówno w hipermarketach, jak i supermarketach Carrefour.
  • W strefach oferowane są produkty przemysłowe: wyposażenie domu, artykuły sportowe, ogród, tekstylia, zabawki czy RTV/AGD.
  • Asortyment dostępny w ramach konceptu grupowany jest według kategorii cen: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł.
  • W ramach konceptu dostępne są również super oferty i wyjątkowe okazje. Najtańsze produkty można kupić za 29 groszy, a średnio co 2 tygodnie odbywa się dostawa nowych produktów.

 

– Naszym celem jest oferowanie jak najlepszych doświadczeń zakupowych klientom. Dlatego dbamy nie tylko o konkurencyjne ceny, ale także o atrakcyjność i szerokość oferty produktów non-food w naszych sklepach - mówi Paweł Gadawski, Dyrektor Handlowy Produktów Non-food w Carrefour Polska. W czasach wysokiej inflacji wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów otwierając kolejne strefy OUTLET, które już w fazie testów w 2020 roku cieszyły się dużym zainteresowaniem. Teraz nasze strefy będą dostępne w jeszcze większej liczbie naszych hiper- i supermarketów, pomagając klientom zrobić kompleksowe zakupy znacznie taniej niż w sklepach specjalistycznych – dodaje Gadawski.

Carrefour dynamicznie rozwija koncept stref OUTLET

Od marca 2022 roku liczba stref OUTLET powiększyła się o około 60 lokalizacji, a od początku roku Carrefour otworzył 120 nowych stref. Łącznie w całej Polsce działa już ich ponad 155. Znajdują się one nie tylko w największych hipermarketach, ale także w supermarketach sieci Carrefour zlokalizowanych w całej Polsce. Dzięki temu z okazyjnych cen na produkty niespożywcze mogą skorzystać również mieszkańcy mniejszych miejscowości. Projekt jest obecnie testowany również w sklepach franczyzowych.

 

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum