Carrefour testuje automatyczny punkt odbioru zamówień dla pieszych. Stoi za nim polska firma
Sieć handlowa Carrefour rozpoczęła w Paryżu test w pełni zautomatyzowanego punktu odbioru zamówień dla pieszych. System został opracowany przez polską firmę Retail Robotics.

Carrefour testuje nowe rozwiązanie, fot. Shutterstock
Reklama
Nowy punkt „drive" nie wymaga personelu: automat to 94 pudełek, które można otworzyć za pomocą kodu QR - klienci nie muszą niczego dotykać poza własnym telefonem i zamówieniem. Specjalna chłodzona jednostka przechowuje zamrożone produkty spożywcze. Automat może obsługiwać dwie lub trzy osoby jednocześnie.
System, który został opracowany przez polską firmę Retail Robotics, zastępuje wcześniejszy punkt odbioru dla pieszych, którym była „zwykła” stacja załogowa. W pełni zautomatyzowane boksy to pierwsze takie rozwiązanie Carrefoura, ale nie jest to całkowita innowacja. Podobny projekt testowało w Paryżu Intermarché.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama