Carrefour unowocześnia stoiska mięsne i rybne
Carrefour Polska unowocześnia tradycyjne działy sprzedaży mięsa, drobiu, ryb, warzyw i owoców. W zmodernizowanych strefach Targ mięsny i Targ rybny klienci znajdą gamę produktów jakości premium oraz związanych z nimi usług, a na stoisku Prosto z pola do 50 km produkty od lokalnych rolników.
Najnowszym miejscem, gdzie pojawiły się te zmodernizowane działy sprzedaży jest warszawski hipermarket Carrefour Arkadia.
Targ mięsny to stoisko, które oferuje: polskie mięso z własnego rozbioru wieprzowiny, młodą wołowinę i cielęcinę oraz jagnięcinę, wołowinę dojrzewająca polską i francuską rasy Charolaise, mięso królika, własną produkcję mięs mielonych oraz surowej kiełbasy białej na naturalnych przyprawach, przetworzone produkty mięsne do domowego odpieku, ofertę świeżych i mrożonych produktów mięsnych oraz drobiowych, dostępnych również na zamówienie.
Na uwagę zasługuje polska wołowina sezonowana na miejscu metodą „na sucho” przez minimum 21 dni, a także certyfikowane mięsa BIO i drób BIO.
Obsługa doradzi w wyborze mięsa oraz przygotuje je na życzenie klienta (mielenie, krojenie, rozbijanie). Produkcja i wędzenie wędlin odbywa się na miejscu - mięso jest codziennie rozbierane i pakowane przez rzeźników, a sklep dysponuje własną wędzarnią.
Targ rybny w Carrefour Arkadia oferuje wybór ryb słodkowodnych, morskich, owoców morza. Na życzenie klienta personel nie tylko pomoże w wyborze odpowiedniej ryby, ale i bezpłatnie ją sprawi. Na stoisku dostępne są ryby świeże, mrożone oraz wędzone na miejscu.
– Nieustannie doskonalimy gamę naszych produktów oraz sposób ich sprzedaży, ciągle podnosimy jakość usług i szkolimy pracowników, starając się, aby zakupy w tych trudnych czasach były nie tylko bezpieczne, ale też łatwiejsze i wygodniejsze – dodaje Krzysztof Dobczyński, dyrektor handlowy działu produktów świeżych.
Carrefour rozwija też projekt „Prosto z pola do 50 km”. Jego założeniem jest skracanie łańcucha dostaw i rozwój bezpośredniej współpracy z lokalnymi rolnikami bez pośrednictwa magazynu centralnego sieci.
Obecnie warzywa i owoce „Prosto z pola” sprzedawane są na specjalnie oznaczonych stanowiskach w warszawskich hipermarketach: Reduta, Arkadia i Targówek, w supermarkecie Skorosze w Warszawie, we Wrocławiu w hipermarkecie Carrefour Magnolia, a także w trzech poznańskich hipermarketach Carrefour: Pestka, Panorama, Posnania i w supermarkecie Poznań Rondo.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Nd 18:34 Zakopane: Mimo zakazów otworzyła się największa na Krupówkach restauracja
- Nd 18:24 Prezydent: Rozumiem zniecierpliwienie ludzi obostrzeniami, ale przepisy...
- Nd 18:14 KiK w 2020 otworzył 56 sklepów i ma podobne plany na ten rok
- Nd 16:40 Rok 2021 przyniesie dalszy rozwój sieci 5G i internetu rzeczy
- Nd 12:21 KOWR promuje za granicą polską żywność pomimo pandemii
- Nd 11:13 Badanie: Ponad 65 proc. przedsiębiorców uważa, że pandemia trwale zmieni...
- Nd 10:07 Wartość banknotów w Polsce w ciągu dekady potroiła się
- Sb 14:50 Kaufland Polska: Udało się nam ograniczyć zużycie plastiku o prawie 1400 ton...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.