Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour w gronie największych telewizyjnych reklamodawców

W okresie od 5 do 18 lutego Carrefour wydała na reklamę w telewizji 8 218 116 mln zł, plasując się w tym samym w gronie największych reklamodawców w zestawieniu firmy Nielsen. Liderem niepodzielnie jest Lidl który wydał w tym czasie aż 17 276 760 zł.
Reklama

Od 5 do 11 lutego Lidl wydał najwięcej spośród reklamodawców - 8 674 523 zł. Na 4. miejscu w zestawieniu uplasowała się sieć Carrefour z wydatkami rzędu 4 101 840 zł.

W okresie od 12 do 18 lutego Lidl ponownie był liderem zestawienia, wydając 8 602 237 zł. Na 4. miejscu znalazła się Biedronka, która przeznaczyła na reklamę w telewizji 5 774 544 zł, a 8. pozycję zajął Carrefour, który tym razem wydał 4 116 276 zł. 

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum