Carrefour: w hipermarketach trudniej wyeksponować niskie ceny

Autor: portalspozywczy.pl 14 czerwca 2010 14:03

- Koncept dyskontu funkcjonuje na rynku przy bardzo ograniczonym asortymencie i dzięki temu wrażenie niskich cen jest dużo większe niż w przypadku hipermarketów, gdzie tanie produkty rozłożone są na dużo większych powierzchniach - powiedział Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

- Dynamiczny rozwój sieci dyskontowych w Polsce nie jest w cale wywołany przez kryzys. Hard dyskonty doskonale funkcjonowały także w czasach koniunktury gospodarczej.

Moim zdaniem sieci dyskontowe nie mają monopolu na niskie ceny i na zdobywanie w ten sposób rynku. Koncept dyskontu funkcjonuje na rynku przy bardzo ograniczonym asortymencie i dzięki temu wrażenie niskich cen jest dużo większe niż w przypadku hipermarketów, gdzie tanie produkty rozłożone są na dużo większych powierzchniach.

W naszych sklepach mamy 45-50 tys. produktów, w sklepach sieci dyskontowych jest ich jedynie ok. 800, ale my mamy na swoich półkach tę gamę produktów, która jest dostępna także w dyskontach, ale te 800 tanich towarów, jest rozstawione na naszych półkach wśród innych prawie 50 tys. produktów. A to zupełnie zmienia ich postrzeganie przez klientów. To ogromna praca, którą musimy wykonać aby pokazać, że Carrefour jest także tani. Jednak wyeksponować niskie ceny w hipermarketach jest bardzo trudno. W mniejszych dyskontach czytelność niskich cen jest doskonała, trudno ich nie zauważyć.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7807

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    11,97

  • Śr

    9,00

  • Min

    6,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.