Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour w pół roku w Polsce zamknął 10 supermarketów

Grupa Carrefour opublikowała wyniki za pierwsze półrocze 2017 r. W tym czasie sprzedaż netto wyniosła 38,526 mld euro w porównaniu do 36,289 mld euro w analogicznym okresie w 2016. Zadłużenie netto wzrosło do 7,720 mld euro (7,367 mld euro w pierwszym półroczu 2016 r.). Sprzedaż w Polsce to 839 mln euro ( 771 mln euro w I półroczu 2016 r.)
Reklama

Sprzedaż we Francji wyniosła 19,348 mld euro (wzrost LfL z wyłączeniem paliw to 1,3%). Sprzedaż w pozostałych krajach europejskich, do których jest zaliczana Polska, wyniosła 11,163 mld euro (wzrost LfL z wyłączeniem paliw to 2,2%).

W samym drugim kwartale sprzedaż we Francji wyniosła 9,942 mld euro (wzrost LfL z wyłączeniem paliw to 1,9%). Sprzedaż w pozostałych krajach europejskich wyniosła 5,778 mld euro (wzrost LfL z wyłączeniem paliw to 3,4%).

Sprzedaż netto w pierwszej połowie roku w Europie wyniosła 27,317 mld euro. 

Na koniec czerwca sieć Carrefour posiadała w Polsce 86 hipermarketów, 149 supermarketów, 662 sklepów convenience, czyli łącznie 897 obiektów. Oznacza to taki sam stan posiadania dla hipermarketów, zmniejszenie liczby supermarketów o 10 ( sieć zamknęła placówki m.in. w Tarnowie i Krośnie, ale w tym samym czasie uruchomiła też 4 sklepy m.in. w Lublinie, Piasecznie, Olsztynie i Krakowie) oraz przyrost o 21 sklepów convenience, choć sieć uruchomiła w tym czasie  ok. 50 placówek franczyzowych.

Na koniec 2016 r. sieć miała w naszym kraju 86 hipermarketów, 159 supermarketów oraz 641 sklepów convenience (łącznie 886 placówek).

Plany sieci na 2017 rok zakładają otwarcie 10 supermarketów oraz ok. 120 sklepów franczyzowych. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.