PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu
  • Partner portalu

Carrefour w Polsce sam produkuje część asortymentu

Autor: pr, dlahandlu.pl 24 stycznia 2020 11:21

Carrefour w Polsce sam produkuje część asortymentu fot. materiały prasowe

Carrefour Polska przyspiesza inwestycje w rozwój centrów produkcji, czyli mini zakładów  wytwarzających m.in.: pieczywo, wędliny i mięsa wędzone oraz ryby wędzone, które zlokalizowane są na terenie hipermarketów Carrefour. Celem inwestycji jest zwiększenie konkurencyjności sklepów oraz wzmocnienie ich roli na lokalnym rynku handlowym, rozwój produkcji pod marką własną, a także zaoferowanie jej w jak największej liczbie sklepów w ramach lokalnego modelu omnikanałowego.

W realizowanym przez sieć modelu obejmującym hiper- i supermarkety, sklepy osiedlowe i specjalistyczne, sklepy dyskontowo-hurtowe oraz sklep internetowy, te największe zyskały nową rolę. Dzięki powstaniu w nich centrów produkcji, efektywniej wykorzystują swoją powierzchnię przygotowując produkty na potrzeby własne, a także dla mniejszych sklepów Carrefour działających w okolicy oraz dla sklepu internetowego.

- Dzięki takiemu podejściu firma jest w stanie zagwarantować taki sam standard jakościowy i maksymalnie skrócić łańcuch dostaw, aby oferować klientom najwyższą jakość produktów w rozsądnej cenie. Obecnie w centrach produkcji Carrefour Polska wytwarzane jest pieczywo, wędliny i mięsa wędzone oraz ryby wędzone - podaje sieć.

- Celem Carrefour Polska jest stworzenie dla klientów referencyjnego środowiska omnikanałowego, doskonale łączącego wszystkie nasze sklepy tradycyjne, sklep internetowy oraz usługi i rozwiązania digitalowe. Jednocześnie, chcemy stać się w Polsce  liderem transformacji żywieniowej dla wszystkich, oferując klientom żywność wysokiej jakości w przystępnej cenie – mówi Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska. Inwestycje w centra produkcyjne przybliżają nas do realizacji obu tych celów. Z jednej strony nasze hipermarkety oferują klientom najwyższej jakości produkty wytwarzane przez najlepszych fachowców na miejscu w sklepie pod marką Carrefour, a z drugiej tą samą ofertę możemy zaoferować lokalnym klientom w mniejszych naszych sklepach w okolicy oraz w Internecie. Nie bez znaczenia jest też fakt nowej roli hipermarketów, które dzięki zwiększaniu swojej produktywności i oferty produktów wysokiej jakości, stają się dużo bardziej konkurencyjne na lokalnych rynkach - dodaje Rabatel.

Pierwszym rodzajem centrów produkcji są Nasze Wędzarnie. Obecnie w Polsce działa jedna wędzarnia centralna, która przez magazyn centralny Carrefour zaopatruje około 160 sklepów na terenie całego kraju, a także 16 regionalnych centrów produkcji zlokalizowanych w hipermarketach Carrefour, które zaopatrują sklepy w najbliższej okolicy. Dodatkowo, w ramach tego systemu działa 8 mini centrów, które zajmują się ostatnim etapem przygotowania wędlin – wędzeniem i parzeniem. W ramach Naszej Wędzarni, Carrefour oferuje obecnie klientom 19 rodzajów wędlin.


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    14,99

  • Śr

    9,88

  • Min

    6,69

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7712
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.