Carrefour w rok otworzył 111 sklepów convenience. Zapowiadał 200 - 250 rocznie

Jak wynika z raportu firmy Carrefour za 2013 rok, obecnie sieć ma w Polsce 408 sklepów conveniece. Rok temu było ich 297. Oznacza to, że na przestrzeni 2013 roku przybyło ich 111. Natomiast w marcu 2013 roku ówczesny prezes sieci Carrefour Jean Anthoine zapowiadał, że sieć będzie otwierała ok. 200- 250 małych placówek w formacie express. Jak wynikało z zapowiedzi przedstawicieli sieci w I połowie 2014 roku Carrefour chce dysponować bazą 500 sklepów we franczyzie.
W ciągu 2013 roku Carrefour uruchomił 150 sklepów convenience, jednocześnie zakończył współpracę z koncernem BP, gdzie działały placówki franczyzowe i zrezygnował z kontynuowania umów z ok. 30 sklepami franczyzowymi. Dało to wynik netto 111 placówek convenience na koniec 2013 roku.
Raport sieci Carrefour za 2013 rok informuje, że do sieci należy obecnie 635 placówek, w tym 88 hipermarketów - o 4 wiecej niż w 2012 roku. Zmiana ta wynika z przekształcenia 8 supermarketów w hipermarkety przez powiększenie powierzchni sprzedaży i jednocześnie zamknięcia 4 lokalizacji w centrach handlowych, w których miejsce wszedł Real.
Przeczytaj także:
Z danych dostępnych na stronie Carrefour. com wynika, że obecnie jest 139 marketów, należących do Grupy Carrefour. W liczbie tej mieści się sieć Rast, kupiona przez sieć w grudniu 2013 roku. W porównaniu z rokiem 2012 właśnie format marketów zanotował największy spadek ze 161 w 2012 roku do 139 sklepów obecnie.
W 2006 roku Carrefour miał w Polsce 42 hipermarkety i 83 supermarkety. W 2007 roku firma kupiła od sieci Ahold sklepy Albert i Hypernova, co zwiększyło jej portfolio do 72 hipermarketów i 247 supermarketów. Od tego czasu liczba supermarketów w sieci Carrefour spada. W 2011 roku było ich 176, zaś w 2012 -161. Teraz jest ich 139.
Przeczytaj także:
Dotyczhas posługiwaliśmy się danymi z grudnia 2013 r. i informowaliśmy, że sieć Carrefour ma w Polsce ponad 600 placówek, w tym ponad 400 sklepów franczyzowych.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 19:25 Analiza dlahandlu.pl: Lider kontra lider proximity. Gdzie się zderzą?
- 18:30 Carrefour: zwrot butelek bez paragonu we wszystkich hipermarketach
- 18:27 Biedronka bez plastikowych sztućców na sezon grillowy
- 15:58 W 11 województwach otwarte salony fryzjerskie i kosmetyczne
- 15:49 Kantar: w kwietniu spadek nastrojów wśród Polaków
- 15:17 Trzy osoby handlowały podróbkami znanych marek
- 15:16 Credit Agricole: W kwietniu możliwy dalszy wzrost wynagrodzeń
- 15:09 Jest szansa na dzień wolny od pracy w ramach akcji szczepień
-
Braki kadrowe w pandemii. Jak z tym problemem radzi sobie Żabka?
-
Leroy Merlin kupiło piąty sklep po Tesco
-
E-commerce znów młodym rynkiem. LPP tworzy własny software house
-
QUIOSQUE przenosi sklepy z galerii handlowych do hoteli
-
IKEA rusza z transmisjami Zakupy Na Żywo na Facebooku
-
Do 2030 r. parki handlowe mogą stanowić 28 proc. rynku
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 Tesco znów zwalnia
- 4 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 5 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
- 6 Wasz Sklep Spar o współpracy ze stacjami paliw: Nadszedł właściwy czas na...
-
Dokąd zmierza hurt? Eurocash i Specjał zatrudniają specjalistów
-
JOKR chce dostarczyć zakupy w 15 minut. Tworzy darkstores
-
Ekspert: Jak zoptymalizować e-sklep pod nowe algorytmy Google?
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.