Carrefour: Więcej stref outlet. Ceny? Od 29 groszy!

- Strefy OUTLET działają zarówno w hipermarketach, jak i supermarketach Carrefour.
- W strefach oferowane są produkty przemysłowe: wyposażenie domu, artykuły sportowe, ogród, tekstylia, zabawki czy RTV/AGD.
- Asortyment dostępny w ramach konceptu grupowany jest według kategorii cen: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł.
- W ramach konceptu dostępne są również super oferty i wyjątkowe okazje. Najtańsze produkty można kupić za 29 groszy, a średnio co 2 tygodnie odbywa się dostawa nowych produktów.
– Naszym celem jest oferowanie jak najlepszych doświadczeń zakupowych klientom. Dlatego dbamy nie tylko o konkurencyjne ceny, ale także o atrakcyjność i szerokość oferty produktów non-food w naszych sklepach - mówi Paweł Gadawski, Dyrektor Handlowy Produktów Non-food w Carrefour Polska. W czasach wysokiej inflacji wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów otwierając kolejne strefy OUTLET, które już w fazie testów w 2020 roku cieszyły się dużym zainteresowaniem. Teraz nasze strefy będą dostępne w jeszcze większej liczbie naszych hiper- i supermarketów, pomagając klientom zrobić kompleksowe zakupy znacznie taniej niż w sklepach specjalistycznych – dodaje Gadawski.
Carrefour dynamicznie rozwija koncept stref OUTLET
Od marca 2022 roku liczba stref OUTLET powiększyła się o około 60 lokalizacji, a od początku roku Carrefour otworzył 120 nowych stref. Łącznie w całej Polsce działa już ich ponad 155. Znajdują się one nie tylko w największych hipermarketach, ale także w supermarketach sieci Carrefour zlokalizowanych w całej Polsce. Dzięki temu z okazyjnych cen na produkty niespożywcze mogą skorzystać również mieszkańcy mniejszych miejscowości. Projekt jest obecnie testowany również w sklepach franczyzowych.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.