Carrefour wprowadza do sklepów usługę "Lotto przy kasach"
Carrefour Polska wprowadziła usługę umożliwiającą klientom zakup zakładów Lotto bezpośrednio przy kasach. Usługa to obejmuje obecnie ponad 20 sklepów tej sieci, a ich liczba systematycznie rośnie. Do końca roku usługa „Lotto przy kasach” dostępna będzie we wszystkich hiper- i supermarketach w Polsce.
Dzięki porozumieniu pomiędzy Carrefour Polska i Totalizatorem Sportowym, od 4 lipca br. klienci wybranych sklepów francuskiej sieci mogą korzystać z usługi „Lotto przy kasach”. Usługa umożliwia klientom płacącym za zakupy nabycie przy kasie zakładów Lotto lub Lotto Plus zawieranych metodą „chybił trafił” na najbliższe losowanie.
Odwiedzający sklepy Carrefour mogą zagrać w Lotto za 3 zł, 6 zł i 9 zł, które odpowiadają kolejno: jednemu, dwóm bądź trzem zakładom. Ponadto w sprzedaży są także zakłady Lotto Plus, dostępne również w trzech wariantach cenowych: 4 zł, 8 zł i 12 zł, a ich cena także zależy od liczby zakładów. Dodatkowo na monitorach znajdujących się w otoczeniu kas emitowana jest wysokość najbliższej kumulacji Lotto.
Przeczytaj także:
- Umowa z Totalizatorem Sportowym poszerzyła ofertę usług dla naszych klientów. Na dzień dzisiejszy jesteśmy jedyną siecią hiper- i supermarketów w Polsce oraz jedną z kilku w Europie z usługą Lotto – powiedział Grzegorz Wazowicz, Dyrektor Działu Usług Finansowych i Handlowych w Carrefour Polska.
Do końca sierpnia usługą objętych zostanie łącznie około 100 super- i hipermarketów w całej Polsce.
Przeczytaj także:
W sklepach Carrefour konsumenci mogą również skorzystać z usług finansowych, takich jak: karta kredytowa Visa, pożyczki gotówkowe oraz zakupy na raty. Co więcej, klienci mogą opłacić rachunki, a także zakupić i zrealizować bony towarowe, doładować telefon kartami, zakupić karty startowe T-Mobile, a od 2015 r. mają możliwość zakupu kart podarunkowych znanych zewnętrznych partnerów m.in. Google Play, TK Maxx, Facebook czy Zalando.

- 20:32 Czy kariera ma płeć? Kobiety mierzą się ze stereotypami, panowie ze...
- 20:32 Ekspert: Dalszy wzrost w e-commerce będzie się opierał na BLIK i płatnościach...
- 19:32 Anita Ryng pokieruje komunikacją IKEA Retail
- 19:28 InPost rusza z paczkomatami na podbój Europy. Czy zagrozi mu konkurencja?
- 19:14 Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
- 17:39 Pointpack planuje rozwój za granicą i nowe projekty w Polsce
- 17:32 Food trucki i automaty vendingowe pojawią się na odcinkach autostrady A4 i...
- 17:30 Komisja ds. petycji skieruje dezyderat ws. sprzedaży żywych ryb
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
4,29
-
Śr
2,84
-
Min
1,49
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.