Carrefour wprowadza usługę click&collect do sklepów osiedlowych

Carrefour Polska rozszerza usługę odbioru zakupów Click&collect o nowy segment sklepów. Klienci sieci mają teraz możliwość odbierania produktów niespożywczych z oferty Carrefour, zamówionych na platformie Carrefour.pl, nie tylko w hipermarketach i supermarketach sieci, ale również w wybranych sklepach osiedlowych w Warszawie, w których sieć testuje obecnie nową usługę.
Click&collect to usługa odbioru zakupów niespożywczych z oferty Carrefour, zamówionych na stronie Carrefour.pl, w stacjonarnych sklepach sieci. Dzięki temu rozwiązaniu klienci zyskują możliwość odbioru produktów, bez potrzeby oczekiwania na kuriera. Do tej pory usługa Click&collect dostępna była w hipermarketach i supermarketach sieci w całej Polsce. Obecnie Carrefour rozpoczął fazę testowania rozwiązania Click&collect również w swoich sklepach segmentu convenience.
Sieć zapowiadała wprowadzenie tej usługi na konferencji, na której przedstawiła nowego dyrektora generalnego Carrefour Polska, Christophe'a Rabatela.
Przeczytaj także:
- Zgodnie z przyjętą przez Carrefour strategią omnikanałowości, rozbudowujemy naszą ofertę wyboru form dostawy, aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby i oczekiwania kupujących. Zapewnienie naszym klientom przyjemnych doświadczeń zakupowych jest bowiem jednym z priorytetów sieci Carrefour. Obecnie testujemy wprowadzenie do sklepów osiedlowych usługi Click&collect, umożliwiającej odbiór zamówionych online, niespożywczych produktów z oferty Carrefour. Poszerzając portfolio dostępnych punktów odbioru, chcemy zagwarantować naszym klientom jeszcze większą wygodę dokonywania zakupów – mówi Bożena Nawara – Borek, dyrektor ds. e-commerce w Carrefour Polska.
Usługa Click&collect dostępna jest w prawie 250 hipermarketach i supermarketach. Testowe sklepy, w których klienci mogą odebrać zakupy to: Carrefour Express w Warszawie przy ul. Wilczej 17, ul. Ks. Janusza 17, ul. Siedmiogrodzkiej 1, ul. St. Noakowskiego 16 oraz ul. Marokańskiej 16.
Przeczytaj także:
Sieć systematycznie rozszerza swoją ofertę online oraz opcje odbioru zamawianych produktów. Na platformie Carrefour.pl dostępnych jest obecnie 300 000 artykułów niespożywczych, pochodzących z oferty sieci, jak również od zweryfikowanych, zewnętrznych dostawców, które prezentowane są w 6 kategoriach produktowych: Dom i ogród, Dziecko, Elektronika, Kultura i rozrywka, Sport i turystyka, Zdrowie i uroda. Klienci znajdą rozbudowaną sekcję Zakupy codziennie zawierającą także artykuły spożywcze.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 21:39 Wiceprezes PFR: Subwencje dla 728 firm w tamach Tarczy Finansowej PFR 2.0
- 20:46 Resort Sprawiedliwości chce urealnienia stawek akcyzy dla wszystkich...
- 19:42 Tommy Hiliger ogłasza konkurs na projekty społeczne
- 19:34 Prezes NBP zapowiada banknot o nominale 1000 zł
- 19:31 Gowin: Wyłączenie z tarcz branżowej i finansowej karą dla firm łamiących...
- 19:30 Badanie: W Polsce w każdej sekundzie wyrzucane do kosza są blisko 153...
- 19:22 Dyrektor PIE: Opłata cukrowa zazwyczaj powoduje mniejszą konsumpcję produktów...
- 19:08 Mondelez: Przez pandemię spadła sprzedaż produktów impulsowych
-
Aplikacja Vika pomoże prowadzić zdrowy styl życia
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
- 1 Kwarantanna narodowa od 28 grudnia. Ograniczenia w funkcjonowaniu galerii...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.