PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Carrefour wybuduje nowe centra logistyczne, aby sprostać planom rozwoju

Autor: dlahandlu.pl 27 października 2010 12:27

Planowane 200 nowych sklepów franczyzowych w 2011 roku i otwarcia kolejnych w następnych latach to wyzwanie dla możliwości logistycznych sieci Carrefour. - W przyszłości będziemy musieli wybudować nowe centra dystrybucji, by nasze plany rozwoju szły harmonijnie - przyznaje Jean Anthoine, prezes sieci.

Póki co firma planuje rozwój w pobliżu magazynów, które posiada - na linii północ - południe. Dlatego na razie sklepy franczyzowe są głównie otwierane w okolicach Warszawy, Łodzi, Gdańska i na Górnym Śląsku. Gdy na tych terenach nastąpi już nasycenie rynku sklepami franczyzowi, sieć zbuduje magazyny na linii wschód -zachód i tam rozpocznie ekspansję.

Zdaniem władz Carrefoura Polska ma ogromny potencjał. Kryje się on zwłaszcza w handlu tradycyjnym, który odpowiada za 50 proc. polskiego rynku detalicznego. Klienci sklepów osiedlowych robią zakupy 15 razy w miesiącu, co pozwala sklepom na stabilny rozwój.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7593
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.