Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour wycofuje się ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego w sklepach w Europie

Carrefour zobowiązał się, że do roku 2025 całkowicie zaprzestanie sprzedawać jaja pochodzące z chowu klatkowego. Deklaracja dotyczy wszystkich sklepów Carrefour w Europie.
Reklama

Zobowiązanie to obecnie dotyczy jaj sprzedawanych w Hiszpanii i Rumunii, a docelowo ma objąć kolejne rynki: Francji, Włoch, Polski i Belgii.

Spółka zamierza współpracować z producentami i dostawcami, aby osiągnąć ten cel. - Carrefour będzie wspierać swoich dostawców i klientów w rozszerzeniu tej inicjatywy, tak aby do 2025 r. wszystkie jaja sprzedawane w sieci były produkowane przy użyciu systemów hodowli bezklatkowej – czytamy w komunikacie Carrefour.

Carrefour jest wiodącym sprzedawcą jaj z wolnego wybiegu - każdego roku sprzedaje 480 milionów sztuk, co stanowi 70 proc. łącznej sprzedaży jaj.

Niedawno podobną deklarację złożyła polska sieć Delikatesy Centrum, która ogłosiła, że do 2025 roku wycofa ze sprzedaży jaja z chowu klatkowego.

W pierwszym półroczu 2017 roku takie deklaracje złożyły sieci: Auchan, Piotr i Paweł, Biedronka, Netto, Aldi, Lidl, Tesco, Kaufland, Intermarche, Makro, Stokrotka, Frisco.pl i Polska Grupa Supermarketów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.