Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour wyznacza nowe trendy w sprzedaży zabawek. Inni pójdą tym śladem?

Carrefour znalazł ciekawy sposób na prezentacją świątecznego asortymentu dla dzieci. Sieć stworzyła cyfrową, interaktywną gazetkę 3D prezentującą 100 zabawek. Uruchomiono również wirtualną przestrzeń z grami i animacjami w AR.
Reklama

Carrefour w Hiszpanii zastosował technologię, aby promować swoją ofertę bożonarodzeniową. 

Interaktywne usługi sieci Carrefour w Hiszpanii

W tym roku Carrefour za pomocą strony internetowej elmundodelosjuguetes.es, pozwala dzieciom wchodzić w interakcję z zabawkami, grać w gry i pisać listy do Świętego Mikołaja, Trzech Mędrców i EL Olentzero, tradycyjnej postaci w Kraju Basków.

Detalista ma licencję na sprzedaż zabawek związanych z takimi brandami i postaciami jak Pokémon, Marvel i Harry Potter, Hasbro, Mattel, Famosa, Injusa, Lego, Playmobil, Bizak i Bandai.

 

 

Ponadto Carrefour oferuje 195 SKU marek własnych zabawek.

Oferta zabawek sieci Carrefour w Hiszpanii
Oferta zabawek sieci Carrefour w Hiszpanii

Interaktywna strona sieci Carrefour z zabawkami
Interaktywna strona sieci Carrefour z zabawkami

 

Kamień milowy Carrefour Express

Carrefour Hiszpania niedawno osiągnął kamień milowy w rozwoju - 1000 sklepów w koncepcie. W ciągu ostatniego roku uruchomiono ponad 100 sklepów.

 

 

W Polsce sprzedaż sieci Carrefour za trzeci kwartał 2022 r. wyniosła 555 mln euro. Względem II kw. 2022 sprzedaż spadła o 20 mln euro (575 mln euro), ale rok do roku wzrosła o 56 mln euro, czyli 18,5 proc. LfL (z wyłączeniem paliw i kalendarza). Po trzech kwartałach sprzedaż to 1,63 mld euro w porównaniu do 1,49 mld euro o trzech kwartałach 2021 roku (wzrost o 140 mln euro). 

Carrefour ma w Polsce 935 sklepów.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum