Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Carrefour z nowym dostawcą ziemniaków do polskich sklepów

Firma Carrefour nawiązała współpracę z Grupą Producentów Warzyw Nowakowscy-Nowiccy Sp. z o.o.. Rodzinna firma z Chłapowa w Wielkopolsce dołącza do grona dostawców ziemniaków marki Jakość z Natury, firm: Bugaj oraz Białuty.
Reklama
  • W wyniku połączeniu sił tych trzech producentów, Carrefour rozpocznie w swoich sklepach sprzedaż ziemniaków uprawianych wyłącznie w zgodzie z filozofią rolnictwa zrównoważonego lub ekologicznego.
  • Marka Jakość z Natury rozwijana jest w Polsce od 1997 roku.

 

Ziemniaki marki Jakość z Natury do tej pory do sklepów sieci Carrefour dostarczały dwie firmy – FH Bugaj z województwa łódzkiego i Białuty z województwa mazowieckiego. Obecnie do grona dostawców Carrefour dołącza Grupa Producentów Warzyw Nowakowscy-Nowiccy z Wielkopolski, która jest rodzinnym, regionalnym przedsięwzięciem działającym w tym regionie od pokoleń. Ich wielohektarowe gospodarstwo specjalizuje się w produkcji ziemniaków, a także marchwi, kapusty czy cebuli. Wspólnie tych trzech producentów będzie zaopatrywać całą sieć Carrefour w Polsce w ziemniaki uprawiane w zgodzie ze środowiskiem naturalnym.

- Carrefour dążąc do bycia liderem transformacji żywieniowej dla wszystkich zmienia swoją ofertę produktów i zachęca Polaków do bardziej świadomej konsumpcji - mówi Marek Lipka, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy i Supply Chain Carrefour Polska. Rozpoczęcie współpracy z Grupą Producentów Warzyw Nowakowscy-Nowiccy z Chłapowa pozwoli nam rozpocząć rewolucję w naszej ofercie warzyw i owoców. Dotychczas skupialiśmy się na oferowaniu naszym klientom szerokiego wyboru produktów, od konwencjonalnych po ekologiczne. Jednak w kategorii ziemniaków, tak bardzo lubianych przez Polaków i często goszczących na naszych stołach, chcemy iść jeszcze dalej i zaoferować klientom wyłącznie produkty najwyższej jakości uprawiane zgodnie z filozofią rolnictwa zrównoważonego lub ekologicznego. To kolejny etap transformacji żywieniowej naszej sieci, której celem jest zachęcanie naszych rodaków do dokonywania bardziej świadomych wyborów żywieniowych – dodaje Lipka.

Myśl globalnie, działaj lokalnie

W skład marki Jakość z Natury wchodzą obecnie 182 produkty pochodzące od 92 producentów, w tym między innymi: kurczak, pstrąg, wieprzowina, masło, sery, marchew, jabłka czy ziemniaki. Większość produktów pozyskiwana jest bezpośrednio z polskich małych i średnich gospodarstw rolnych, a jedynie takie produkty jak łosoś, szynka Serrano czy pomarańcze i mandarynki, importowane są z innych krajów.

Carrefour na początku 2018 roku ogłosił ogólnoświatowy plan „Carrefour 2022”. Jego założeniem jest pomoc konsumentom w zmianie nawyków żywieniowych, edukacja oraz zapewnienie szerokiego dostępu do informacji o sprzedawanych produktach. W Polsce transformacja żywieniowa jest realizowana poprzez m.in. wdrożenie planu rolnictwa ekologicznego, upowszechnianie żywności ekologicznej, promocję produktów lokalnych i regionalnych czy długofalowe wsparcie dla rolników zainteresowanych przekształceniem upraw w ekologiczne. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.