Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour z wirtualną winiarnią w chińskim metrze

Carrefour w Chinach wykorzystał trwające targi wina do promocji i zwiększenia sprzedaży w swoim sklepie internetowym.
Reklama

Przez miesiąc pasażerowie wybranych linii metra w Szanghaju mogą kupować trunki w wirtualnej winiarni sieci. Aby kupić wino należy zeskanować kod QR wyświetlany na ścianie metra.

Sieć oczekuje, że ponad 10 mln pasażerów obejrzy ofertę sklepu.

Przypomnijmy, w Polsce pierwszy wirtualny sklep w metrze uruchomiła sieć Frisco. W 2013 r. ściany po obu stronach stacji metra Centrum w Warszawie wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się łącznie ponad 150 produktów.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum