Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Carrefour zapowiada rewolucję technologiczną. Wyda 275 mln zł na inwestycje

Sieć Carrefour zainwestuje w tym roku w naszym kraju 275 mln zł. Detalista zamierza otworzyć w 2017 roku 2 hipermarkety (w Galerii Północnej w Warszawie oraz w Piotrkowie Trybunalskim), 10 supermarketów oraz ok. 100 sklepów convenience, oraz rozwijać nowe technologie, które uczynią z detalisty sprzedawcę omnichannel.
Reklama

Ponadto, już w kwietniu, wystartuje kolejna funkcjonalność aplikacji mobilnej "Skanuj i płać", pozwalająca na skanowanie wszystkich produktów telefonem i płatność mobilną za pomocą portfela elektronicznego Masterpass podczas zakupów w sklepach z szyldem Carrefour.

Obecnie sieć Carrefour prowadzi w naszym kraju 886 sklepów, w tym 86 hipermarketów, 121 market classic, 19 market urba, 6 market premium, 163 express convenience, 224 express minimarket, 56 Galerii Alkoholi oraz 198 sklepów Globi. W zeszłym roku sieć uruchomiła 8 nowych punktów gastronomicznych "Smacznie" zlokalizowanych prze wejściach do sklepów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (6)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.