Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour ze wzrostami sprzedaży LfL

Grupa Carrefour przedstawiła wyniki za trzeci kwartał 2015 r. W tym czasie sprzedaż wyniosła 21,5 mld euro, co oznacza wzrost o 4,1 proc. z wyłączeniem paliw i o 4,2 proc. organicznie. Sprzedaż za 9 miesięcy wyniosła 63,9 mld euro (wzrost o 5,9 proc. z wyłączeniem paliw i o 3,4 proc. organicznie).
Reklama

W trzecim kwartale sprzedaż w samej Francji wyniosła 10,2 mld euro (wzrost o 1,6 proc. organicznie, wzrost o 1,6 proc. LfL), a sprzedaż międzynarodowa to 11,2 mld euro (wzrost o 6,2 proc. organicznie, wzrost o 5,1 proc. LfL).

Sprzedaż LfL w pozostałych krajach europejskich do których jest zaliczana Polska wzrosła o 4,2 proc.

W ciągu dziewięciu miesięcy Francja osiągnęła sprzedaż na poziomie 29,9 mld euro (wzrost o 1,7 proc. i 1,6 proc. LfL), a sprzedaż międzynarodowa wyniosła 33,9 mld euro (wzrost o 4,5 proc.i 3,2 proc. LfL).

Sprzedaż LfL w pozostałych krajach europejskich wzrosła o 1,6 proc.

W ciągu trzeciego kwartału Carrefour otworzył lub przyłączył łącznie 281 placówek, na koniec września pod szyldem Grupy działało 12,058 sklepów.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum