PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Carrefour zmienia wizualizację zewnętrzną swoich placówek

Autor: dlahandlu.pl 28 kwietnia 2010 09:39

Carrefour zmienia wizualizację zewnętrzną swoich placówek

Sieć handlowa Carrefour zmienia logo swoich placówek. Na supermarketach sieci pojawiła się nazwa Carrefour market. Towarzyszy mu zmieniona kolorystyka logo: oba elementy są czerwone, w odróżnieniu od hipermarketów, które zachowały dwa kolory granatowy i czerwony. Dla mniejszych formatów Carrefour express wprowadzono zieloną kolorystkę.

- O zmianach będziemy informowali w połowie maja - powiedział  Tomasz Pietrzyk z agencji Ciszewski PR, obsługującej Carrefour Polska.

Pierwszy kwartał Carrefour w Polsce zakończył wzrostem sprzedaży w sklepach like-for-like wzrosła o 5,5 proc. Po uwzględnieniu ekspansji, przy stałych kursach wymiany sieć zwiększyła sprzedaż o 6,2 proc.

Sprzedaż Carrefour w naszym kraju sięgnęła w I kwartale 544 mln euro. Uwzględniając zmiany kursów walutowych to o 19,4 proc. więcej niż rok wcześniej, kiedy sprzedaż grupa w Polsce wyniosła 456 mln euro.
W I kwartale Carrefour zanotował niemal 24 mld euo sprzedaży, co oznacza 5,5-proc. wzrost przy bieżących kursach walut. Spadki zanotowano zaś w Europie Zachodniej (bez Francji), gdzie przy stałym kursie wymiany walut sprzedaż zmniejszyła się o 1,1 proc.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7623
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.