Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carry chce wesprzeć sprzedaż przy pomocy muzyki

Make sense media rozpoczyna współpracę z marką odzieżową Carry. Od grudnia w sklepach tej marki klientom towarzyszy specjalnie opracowany profil muzyczny. Audiomarketing od make sense media pomoże wykreować jeszcze lepszą atmosferę w salonach tej sieci.
Reklama
Muzyka odtwarzana w salonach Carry jest zwolniona z opłat za publiczne odtwarzanie. Oznacza to, że firma nie musi uiszczać opłat do Organizacji Zbiorowego Zarządzania Prawami Autorskimi (ZAIKSu czy SPAVu). Profil muzyczny brzmi już w 10 lokalizacjach tej marki.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum