PARTNERZY PORTALU

Castorama: Fachowe usługi to przyszłość rynku DIY

Autor: MW, dlahandlu.pl 10 czerwca 2021 13:46

Castorama: Fachowe usługi to przyszłość rynku DIY Castorama razem z NeedHelp pomoże znaleźć fachowców, fot. mat. pras.

Castorama rozwija współpracę z należącym do właściciela Castoramy serwisem usługowym – NeedHelp. W startującej pilotażowej wersji serwisu będzie można znaleźć fachowców, wycenić i zlecić wykonanie usługi w okolicy.

  • Pilotażowy program obejmuje sklepy w Warszawie oraz Siedlcach
  • Dzięki niemu klienci Castoramy w jednym miejscu zyskają dostęp do szerokiej oferty produktowej oraz usługowej

Kompleksowa oferta

Platforma usług remontowych NeedHelp pośredniczy pomiędzy dostawcami a osobami poszukującymi wykonawców robót, jednocześnie dając gwarancje i zapewniając bezpieczeństwo obu stronom. Platforma dostępna jest pod adresem https://castorama.needhelp.com.

- To naturalny krok w kierunku budowania doświadczeń klientów ukierunkowanych na kompleksową realizację usług – wyjaśnia Beniamin Schön dyrektor ds. klienta i digitalu w Castorama Polska.

To opcja dla klientów, którzy poszukują towaru i usługi w jednym miejscu. Do wyboru są wykonawcy reprezentujący różne poziomy cenowe i zakresy usług. Cały proces – od  opublikowania zlecenia przez klienta do wyboru podwykonawcy zajmuje zwykle nie dłużej niż 24 godziny. Platforma pomaga kompleksowo zarządzić projektem – od rezerwacji, przez płatności i system weryfikacji jakości wykonania zlecenia.

Usługi przyszłością rynku

- To przyszłość rynku – dodaje Beniamin Schön  – Takie rozwiązanie pozwala klientowi zaoszczędzić czas i środki, a także zyskać spokój i pewność co do jakości usługi.

Czytaj także: Właściciel Castoramy kupuje serwis NeedHelp, oferujący usługi fachowców

 Każdy z wykonawców obecnych na platformie NeedHelp jest poddawany wielopoziomowej weryfikacji – pod kątem formalnym ze strony firmy NeedHelp oraz przez samych klientów poprzez system ocen. Dodatkowo każda usługa jest ubezpieczona od ewentualnych szkód na zdrowiu lub w majątku klienta oraz objęta gwarancją satysfakcji lub naprawy do kwoty 5 tys. zł.

Rozwiązanie jest pilotażowe i dostępne dla klientów wybranych sklepów Castoramy. Sieć planuje stopniową rozbudowę usługi i wprowadzenie jej w kolejnych lokalizacjach.

Castorama Polska Sp. z o.o. uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 87 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia ponad 13 tys. pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10693
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,99

  • Śr

    7,22

  • Min

    5,49

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.