Castorama ma nowego ambasadora. O ogrodach wie wszystko

W najnowszym wiosennym sezonie programu Dominik Strzelec przeprowadza metamorfozy ogrodów z wykorzystaniem oferty Castoramy. Współpraca z Dominikiem obejmuje również szereg innych działań marketingowych, które są kontynuacją rozwoju zaprezentowanej przez sieć kampanii „Castorama. Razem Najlepiej”.
Dominik Strzelec nową twarzą Castoramy
Dominik Strzelec przeprowadził dziesiątki udanych i spektakularnych metamorfoz w ogrodach Polaków. Od marca Dominik Strzelec, w ciekawy i inspirujący sposób będzie dzielił się swoją wiedzą i doświadczeniem z klientami sieci nie tylko w programie, ale pojawi się również w sportach reklamowych, katalogach inspiracji, mediach społecznościowych, gazetkach promocyjnych, a także w dedykowanej kampanii digitalowej.
- Cieszymy się, że tak uznany ogrodnik i majsterkowicz będzie swoim nazwiskiem sygnował naszą markę. Jesteśmy liderem branży Home Improvement w Polsce dlatego chcemy pracować z najlepszymi w swoich dziedzinach. Współpraca z nowym ambasadorem jest kontynuacją naszej nowej kampanii „Razem Najlepiej”. Castorama chce być blisko ludzi i pomagać im tworzyć nie tylko funkcjonalne przestrzenie ogrodowe, ale piękne miejsca pełne radości, komfortu, gdzie celebrowanie wspólnych chwil, wzmacnia więzi w gronie najbliższych - mówi Beniamin Schön Dyrektor ds. Klienta i Digitalu w Castorama Polska
Dominik Strzelec został ambasadorem Castoramy w dwóch ważnych kategoriach: Ogród i marki własne narzędzi. W marcu spółka zaprezentowała nowy katalog „Ogrody: razem najlepiej” przygotowany w bliskiej współpracy z nowym Ambasadorem.