Castorama przenosi logistykę mebli kuchennych do nowego magazynu

- Rozwój asortymentu produktów kuchennych sprawił, że zarządzanie coraz bardziej złożonym procesem magazynowania i realizacji zamówień stawało się coraz większym wyzwaniem dla sklepów detalicznych Castoramy.
- Firma zwróciła się do GXO, które jest jej operatorem logistycznym w Polsce od 2014 roku.
GXO obsłuży klientów Castoramy
Projekt “Kuchnie” przenosi ciężar obsługi logistycznej związanej z zapewnieniem dostaw elementów kuchennych i setek powiązanych z nimi produktów ze sklepów Castoramy na GXO. Teraz klienci Castoramy, którzy tworzą projekty kuchni z pomocą konsultantów w sklepie, mogą realizować swoje zamówienia przez GXO, oszczędzając cenną przestrzeń handlową, którą Castorama może wykorzystać jako salon wystawowy oraz poprawiając dokładność, wydajność i szybkość realizacji zamówień. Około 70 członków zespołu zajmuje się przygotowaniem zamówień obejmujących 2700 jednostek magazynowych w nowym centrum logistycznym w całości poświęconym projektowi “Kuchnie”.
Castorama Polska prowadzi sprzedaż w 91 lokalizacjach w różnych częściach Polski zatrudniając ponad 13 tys. pracowników. Castorama zapewnia klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line na stronie www.castorama.pl oraz za pomocą aplikacji mobilnej. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej grupy posiadającej prawie 1 470 sklepów w 8 krajach Europy.