Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

CCC: Aplikacja sprzedaje więcej niż e-sklep

Aplikacja mobilna jest już najczęściej wybieranym kanałem sprzedaży online wśród klientów CCC. W październiku 2022 r. jej udział w przychodach online wyniósł 46% - więcej niż sklepu internetowego czy e-kiosków.
Reklama

Do dzisiaj aplikację CCC pobrano ponad 10 mln razy. Tutaj klienci znajdą modową ofertę, inspiracje znanych stylistów, ale także najnowocześniejsze technologie łączące świat online z tym rzeczywistym. Wyszukiwanie obrazem ułatwia znalezienie wymarzonego modelu obuwia – wystarczy zrobić mu zdjęcie. Po skorzystaniu ze skanera stóp esize.me w sklepie, na telefonie można sprawdzić rozmiar butów i zamówić je do domu. Splikacja mobilna CCC pozwala na skorzystanie z płatności odroczonych online i
w salonie – wygenerowany dzięki niej kod, pozwala zabrać zakupy do domu i zapłacić za nie później. Jest w niej też wirtualna przymierzalnia 3D.

Paweł Pawlak, Head of Mobile App w Grupie CCC mówi:  - Obecnie skupiamy się na personalizacji – chcemy, aby aplikacja CCC “uczyła się” klienta i podpowiadała mu jak najlepsze, dopasowane do jego stylu i potrzeb produkty. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum