CCC: Co 4. klient wchodzący do sklepu, dokonał zakupu

Autor: dlahandlu.pl 30 listopada 2020 18:12

CCC: Co 4. klient wchodzący do sklepu, dokonał zakupu Miniona sobota była najlepszym przychodowo dniem w historii Grupy CCC, fot. mat. pras.

Po sobotnim wznowieniu handlu na rynku polskim działa obecnie 860 z 1050 sklepów Grupy CCC. Zamknięte są sklepy w Czechach, Austrii i Bułgarii. Miniona sobota, jako pierwszy dzień handlu po trwającym 3 tygodnie lockdownie, była najlepszym przychodowo dniem w historii Grupy CCC - komentuje prezes sieci.

Jednocześnie przez 21 dni listopada ponad 300 naszych polskich sklepów było zamkniętych – gdyby nie to, moglibyśmy mówić o rekordowym listopadzie. Jeśli chodzi o odwiedzalność, to w sobotę, w odróżnieniu od stopniowej tendencji odbudowy ruchu po pierwszej fali pandemii, z miejsca weszła ona na poziom bliski temu sprzed zamknięcia sklepów w galeriach. Co czwarty klient odwiedzający nasze sklepy dokonał zakupu, co świadczy o jego zdecydowaniu i silnej preferencji oferty CCC. W listopadzie udział e-commerce w przychodach Grupy to przeszło 65%. Bardzo wysokie wzrosty rdr odnotowuje każda platforma sprzedaży internetowej, a w przypadku ccc.eu w Polsce to obroty kilkukrotnie wyższe rdr. Jednak dopiero początek grudnia pokaże prawdziwe tendencje zakupowe Polaków - mówi Marcin Czyczerski, prezes CCC

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6388
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,92

  • Śr

    5,66

  • Min

    3,55

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.