CCC dynamicznie zwiększa sprzedaż w kanale internetowym
Spółka CCC zwiększyła przychody w kanale internetowym – w październiku o 75,4 proc. rok do roku, a w ciągu 10 miesięcy 2017 roku – o 114,8 proc.
Reklama
CCC poinformowało, że w październiku przychody ze sprzedaży przez internet wyniosły 70,5 mln zł, a w okresie styczeń-październik 477,1 mln zł.
Natomiast przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych sieci CCC za październik 2017 wyniosły 374,1 mln zł i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 6,9 proc. Narastająco za okres styczeń – październik przychody wyniosły 2.667,1 mln zł i były wyższe o 23,6 proc. w stosunku do roku 2016.
Łączne przychody CCC w minionym miesiącu wyniosły 466 mln zł (wzrost o 1,2 proc. rok do roku), a w okresie styczeń-październik 3.299,7 mln zł (wzrost o 30,9 proc.)
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama