CCC zakłada dwucyfrowy wzrost sprzedaży w 2021/22 roku

Autor: PAP 23 lutego 2021 11:30

CCC zakłada dwucyfrowy wzrost sprzedaży w 2021/22 roku fot. CCC

Grupa CCC zakłada w scenariuszu bazowym dwucyfrowy wzrost sprzedaży w 2021/22 roku i powrót do wyników z 2019 r., ale widzi szanse na przebicie tych założeń. Spółka planuje zainwestować 250-300 mln zł. Widzi potencjał do wyższej dynamiki e-commerce niż średnia w branży - poinformował PAP Biznes prezes CCC Marcin Czyczerski.

"Będziemy chcieli przychodami z metra kwadratowego wrócić w okolice poziomów z 2019 roku. To są wyjściowe założenia, nasze ambicje są oczywiście wyższe. Myślimy jednak scenariuszowo. Jeśli tylko sytuacja pozwoli, nie będzie kolejnych lockdownów, to w kanale detalicznym jesteśmy w stanie osiągnąć znacznie więcej" - dodał.

Jak poinformował, spółka może nadal dynamicznie rosnąć w kanale e-commerce i notować wzrosty wyższe niż rynek.

"W e-commerce, przy tym jak rozwija się ten kanał przy otwartych sklepach stacjonarnych, jakie mamy plany rozwoju na ten rok (20 nowych platform), wciąż mamy paliwo, by utrzymywać przez najbliższe dwa lata wysokie dynamiki segmentu online - powiedział Czyczerski.

E-commerce jest najważniejszym obszarem, który grupa CCC chce rozwijać.

"Jesteśmy dobrze przygotowani i zaawansowani pod względem technologii, ale i siły zespołów. Co roku będziemy dodawać kolejne rozwiązania i kolejne rynki dla poszczególnych szyldów e-commerce. W tym roku w planach jest m.in. uruchomienie Modivo w Słowenii, wejście internetowego CCC do Grecji, Bułgarii, Słowenii, Chorwacji, na Ukrainę. Na nowe cztery rynki wejdzie także DeeZee. Rozwijamy też sprzedaż produktów CCC na platformach marketplace w kilku krajach" - powiedział prezes CCC.

Grupa skupia się, by spółka eobuwie rozwijała się zgodnie z planem. Cel 230-250 mln zł EBITDA w tym roku jest do osiągnięcia.

"Luty rozpoczął się bardzo dobrze, powyżej naszych oczekiwań. Widząc bieżące wyniki, czujemy się komfortowo ze wskazywanym wcześniej celem 230-250 mln zł EBITDA w tym roku. Wyniki eobuwia i Modivo znacznie przekraczają dynamiki notowane przez rynek i wciąż widzimy potencjał na dalsze zwiększanie udziałów rynkowych" - powiedział prezes.

W segmencie detalicznym CCC stawia na rozwój omnichannel i zwiększenie poziomu cyfryzacji sklepów, np. poprzez zwiększenie dostępności tabletów w salonach.

"Spinamy sklepy i e-commerce w jedną całość - sprzedażowo i logistycznie. Transformujemy też sieć stacjonarną, zamieniając większe sklepy na docelowy format 500-600 m kw." - powiedział Czyczerski.

Grupa zdecydowała o zamknięciu stacjonarnej sieci salonów Gino Rossi.

"Będziemy kontynuowali finalizowanie procesu transformacji sprzedaży detalicznej Gino Rossi z butikowych sklepów, w kierunku sprzedaży w kanałach cyfrowych CCC i eobuwia oraz w sklepach stacjonarnych CCC. Proces ten rozpoczęliśmy w momencie włączenia marki do naszej grupy i jest on spójny ze strategią GO.22. Nie widzimy przyszłości dla działalności stacjonarnej butikowych sklepów, takiego monobrandowego formatu salonów" - powiedział prezes CCC.







BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8281

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    12,80

  • Śr

    8,08

  • Min

    6,49

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.