Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

CeBRiS: Blisko 39 proc. konsumentów nie ma ulubionej marki mleka

Na podstawie wyników badania agencji badawczo-konsultingowej CeBRiS wynika, iż 86% Polaków kupuje dowolny rodzaj mleka. Zakup mleka krowiego deklaruje 96,3% respondentów. Najistotniejszymi z punktu widzenia branży mleczarskiej konsumentami są gospodarstwa domowe reprezentujące model rodziny 2+1 i 2+2.
Reklama

Co do motywów zakupowych mleka, to do kluczowych należą: smak mleka (34,4%), dostępność produktu na półce (13,9%), jakość mleka ogółem (12,2%), atrakcyjna cena (11,1%) oraz przyzwyczajenie do marki (8,1%).
38,6% konsumentów mleka nie posiada jednej ulubionej marki (konsumenci kupuje różne marki).
W przypadku wskaźnika rekomendacji marki, spośród marek mleka kupowanych przez konsumentów, prym wiedzie mleko Łaciate, które uzyskało notę 47 pkt. zaś drugie miejsce - marka Mlekovita 20 pkt.

Dane cząstkowe z podstawie badania preferencji zakupowych Polaków N-1133 gospodarstw, technika zbierania danych: CATI, data realizacji: marzec 2017

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.