PARTNER PORTALU

CEDC na Internetowym FRSiH: Branża alkoholi mocnych jest specyficzna

www.portalspozywczy.pl 3 listopada 2020 17:45

CEDC na Internetowym FRSiH: Branża alkoholi mocnych jest specyficzna Krzysztof Kouyoumdjian, CEDC: Branża alkoholi mocnych jest specyficzna, fot. PTWP

– Branża alkoholi mocnych nie może reklamować się, dlatego gastronomia była dla nas tym kanałem, gdzie można było pokazać alkohole, ich nowe smaki, produkty, jak je pić, z czym mieszać, łączyć. Mogliśmy je promować. Ten kanał był wiosną zamknięty, teraz jest ponownie. Mam nadzieję, że nie potrwa to długo, bo utrata w dłuższej perspektywie może być kosztowna – powiedział Krzysztof Kouyoumdjian, dyrektor ds. relacji zewnętrznych CEDC International Sp. z o.o. podczas debaty „Krótkie łańcuchy dostaw – zmiana, która przedefiniuje logistykę“ w ramach Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Krzysztof Kouyoumdjian podczas debaty stwierdził, że branża alkoholowa ucierpiała poprzez zamknięcie gastronomii wiosną i obecnie.

– Branża alkoholi mocnych jest specyficzna. Od czasu pierwszego lockdownu dużo nauczyliśmy się. Najwięcej o konsumencie. Nauczyliśmy się tego, że nasza branża jest powiązana z tą częścią gospodarki, która mocno ucierpiała, czyli z gastronomią. Branża alkoholi mocnych nie może reklamować się, dlatego gastronomia była dla nas tym kanałem, gdzie można było pokazać alkohole, ich nowe smaki, produkty, jak je pić, z czym mieszać, łączyć. Mogliśmy je promować. Ten kanał był wiosną zamknięty, teraz jest ponownie. Te kilkanaście procent biznesu ważnego dla nas nie tylko pod względem sprzedażowym, ale i promocji marek jest dotknięty. Mam nadzieję, że nie na długo, bo utrata w dłuższej perspektywie może być kosztowna – wyjaśnił.

Dyrektor CEDC odniósł się także m.in. do spożywania alkoholu przez Polaków w czasie lockdownu.

– Polacy piją alkohol w duchu zachodnim. Na podstawie naszych danych Polacy kupowali w czasie lockdownu dużo mocnego alkoholu, ale były to zakupy na zapas. Nie dostrzegliśmy dużego boomu sprzedażowego. Najwięcej kupowano whisky. I to z górnej półki. Konsument jeśli pije alkohol, to nie po to, żeby zapić smutki, a spróbować dobrego trunku premium, żeby poczuć coś dobrego – ocenił.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9508
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.