PARTNER PORTALU

Centra convenience przyciągają dyskonty lokalizacjami i niższymi czynszami

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2020 14:31

Tzw. „value retailers”, do których zaliczają się popularne sieci dyskontrowe oferujące produkty w niższych cenach, zajmują już blisko co trzeci lokal w obiektach typu convenience. Przyciąga je lokalizacja i potencjał rynku, na którym działają.

- Marki z tej kategorii doceniają fakt, że centra convenience i retail parki działają na lokalnych, ale chłonnych rynkach. Zazwyczaj położone są w centrum życia społecznego np. osiedla czy dzielnicy – mówi Joanna Bieniek, Leasing Manager w Newbridge Poland.

Wiele centrów convenience leży poza głównymi ośrodkami handlowymi, co skutkuje mniejszą konkurencją ze strony specjalistycznych sklepów czy dużych galerii. - Centra convenience to miejsca codziennych zakupów i to nie tylko spożywczych. Klient więc wraca do nich nawet kilka razy w tygodniu. Szuka przy tym także okazji zakupowych, które zapewniają dyskonty – wyjaśnia Joanna Bieniek.

Dodatkowo w parkach handlowych czynsze są kilka lub nawet kilkanaście razy niższe niż w centrach handlowych. 

 - Dziś kartą przetargową w rozmowach z potencjalnymi najemcami, jest tzw. odporność na skutki pandemii. W centrach convenience ruch odradza się najszybciej, a co za tym idzie wzrasta dynamika przychodów najemców - mówi Joanna Bieniek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7148
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.