PARTNER PORTALU

Centra handlowe będą szukać nowych dróg dotarcia do klienta

Property News 21 maja 2021 09:57

Centra handlowe będą szukać nowych dróg dotarcia do klienta Większego znaczenia nabierze specjalizacja obiektów handlowych, fot. Shutterstock

- Najważniejszy okaże się trend lokalności. Rozrywka nie będzie się ograniczać jedynie do kina i foodcourtu. Większego znaczenia nabierze profilowanie oferty, być może specjalizacja obiektów handlowych. Galerie otworzą się na pomijane wcześniej grupy docelowe - prognozuje Przemysław Dwojak, Head of Sales Effectiveness GfK.

E-commerce to dla centrów handlowych szansa na synergię czy zagrożenie?

Przemysław Dwojak, Senior Director, Head of Sales Effectiveness GfK: Był czas, w którym centra handlowe obawiały się, że e-commerce jest konkurencyjną alternatywną dla prowadzonego przez nie stacjonarnego handlu. Potem to zagrożenie zostało okiełznane. Zarządcy i właściciele galerii handlowych zrozumieli, że omnichannel, czyli sposób sieci handlowych na zarządzanie kanałami online i offline nie musi być zagrożeniem. Okazało się, że najemcy rozwijając sprzedaż internetową, nie wychodzili z galerii. Gdy już się te obawy zniwelowały, nadszedł covid i pytanie o to, czy e-commerce jest dla centrów handlowych zagrożeniem, znowu stało się aktualne.

Więcej na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9170
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,98

  • Śr

    5,52

  • Min

    3,20

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.