Centra handlowe Carrefoura chętnie odwiedzane
Centra Handlowe Carrefour odnotowały kolejny wzrost odwiedzalności w porównaniu rok do roku. Zdaniem sieci to wynik systematycznie prowadzonej rekomercjalizacji oraz modernizacji tych obiektów.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Klientów przyciąga operator spożywczy. Dodatkowo prowadzone systematycznie remodelingi sklepów, w znaczący sposób przyczyniają się do podwyższenia komfortu podczas dokonywania zakupów.
Centra handlowe Carrefour to także oferta handlowa skonstruowana w oparciu o marki odzieżowe, punkty usługowe oraz salony RTV/AGD.
- Kolejny wzrost odwiedzalności naszych obiektów cieszy nas tym bardziej, że większość centrów handlowych w Polsce odnotowała w roku ubiegłym spadek footfallu. Pokazuje to, że przed centrami handlowymi drugiej generacji stoi ogromna szansa, by zbudować stabilną i długoterminową pozycję na rynku. Jesteśmy blisko klientów poprzez lokalizacje naszych sklepów, poprzez produkty, które im oferujemy jak również inicjatywy społeczne, w które się angażujemy - podsumowuje Ronan Martin, wicerezes Carrefour Polska.
Carrefour Polska posiada i zarządza obecnie ponad 200 000 m kw. GLA.
Centra handlowe Carrefour to także oferta handlowa skonstruowana w oparciu o marki odzieżowe, punkty usługowe oraz salony RTV/AGD.
- Kolejny wzrost odwiedzalności naszych obiektów cieszy nas tym bardziej, że większość centrów handlowych w Polsce odnotowała w roku ubiegłym spadek footfallu. Pokazuje to, że przed centrami handlowymi drugiej generacji stoi ogromna szansa, by zbudować stabilną i długoterminową pozycję na rynku. Jesteśmy blisko klientów poprzez lokalizacje naszych sklepów, poprzez produkty, które im oferujemy jak również inicjatywy społeczne, w które się angażujemy - podsumowuje Ronan Martin, wicerezes Carrefour Polska.
Carrefour Polska posiada i zarządza obecnie ponad 200 000 m kw. GLA.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama