Centra M1 z nowymi sklepami. Największa powierzchnia dla OBI

- Strategią najmu METRO PROPERTIES na rok 2022 jest utrzymanie stopnia komercjalizacji centrów M1 na niezmiennie wysokim poziomie. To duże wyzwanie, ponieważ sytuacja ekonomiczna wciąż jest niestabilna. Niemniej jednak wielu najemców na rynku wciąż interesuje się możliwością wynajmu lokali w naszych obiektach, co pozwala nam kreślić plany biznesowe na kolejne miesiące – mówi Justyna Hara, dyrektor działu najmu METRO PROPERTIES.
Nowe umowy najmu
W ubiegłym roku i na początku obecnego, zarządca centrów M1 podpisał 34 nowe umowy najmu na łączną powierzchnię ponad 14300 mkw. To sklepy niemal wszystkich branż dostępnych w galeriach handlowych: od mody, przez artykuły dla domu, biżuterię, drogerie aż po punkty usługowe, kawiarnie i restauracje oraz wielkopowierzchniowy sklep DIY. Nowi najemcy pojawili się we wszystkich dziewięciu obiektach w Polsce.
Największą powierzchnię zyskał market budowlany OBI, który już w drugim kwartale tego roku zaprosi klientów centrum M1 w Częstochowie. Na powierzchni ponad 7700 mkw. dostępna będzie pełna oferta marketu wraz z Centrum Ogrodniczym OBI. Umowę zawarto na minimum 10 lat.
Intensywny przełom roku
Intensywnym czasem dla nowych najemców był ostatni kwartał minionego roku i początek obecnego. Wówczas portfolio sklepów w obiektach zarządzanych przez METRO PROPERTIES zostało rozszerzone o 10 najemców w pięciu centrach M1 w Polsce południowej i centralnej.
W M1 Czeladź na Śląsku, w drugim kwartale, klientów przywita pierwszy w mieście sklep marki „Half Price”. Segment mody, jeszcze w pierwszym kwartale, uzupełni sklep „Report Young” z ofertą dla dzieci
i młodzieży na ponad 100 mkw. W pasażach handlowych pojawi się też sklep marki „Dla Spania” z łóżkami, materacami i pościelą, a znany sklep z artykułami dla domu „Home&You” zmienił lokalizację w obiekcie i zaprosi klientów w nowej odsłonie. Późną jesienią w M1 Czeladź, na powierzchni ponad 250 mkw., otwarta została drogeria popularnej marki „Hebe”.
W M1 Kraków zostanie otwarta piekarnia i cukiernia „Lajkonik. House of Bakery”. W podwarszawskim M1 Marki klientów wkrótce zaprosi biuro podróży Rainbow Tours. Natomiast w M1 Poznań rozpoczął działanie punkt „CUK Ubezpieczenia”. Natomiast w zarządzanym przez METRO PROPERTIES parku handlowym w Olsztynie ofertę restauracyjną uzupełni szwedzka marka Maxx Burger.