Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Centrum Handlowe Klif rozwija ofertę 

Oferta Centrum Handlowego Klif w Gdyni powiększyła się o dwie nowe marki: salon odzieży męskiej Bell oraz stoisko pielęgnacji dłoni Manifaktura.
Reklama

Marka Bell istnieje na trójmiejskim rynku mody od 1990 roku, a teraz uruchamia salon firmowy w gdyńskim Klifie. W ofercie butiku dostępne są ekskluzywne marki odzieży męskiej takie jak JOOP!, Carl Gross, Digel, Camel Active, Milestone, Olimp, Alberto. Butik oferuje także specjalistyczne ubrania do uprawiania golfa od Alberto Golf. Salon Bell ma powierzchnię 165 mkw. 

Stoisko pielęgnacji dłoni Manifaktura działa w oparciu o koncept nail baru i oferuje szeroki wachlarz metod pielęgnacji dłoni i stylizacji paznokci bez potrzeby wcześniejszego umawiania się. 

Klif Centrum Handlowe powstało w Gdyni w 1996 roku jako jedno z pierwszych obiektów tego typu w Polsce. Klienci znajdą tu szeroką ofertę polskich i zagranicznych marek, w tym wielu niedostępnych w innych centrach handlowych w Trójmieście, takich jak m.in.: Bizuu, Bohoboco, Brunello Cucinelli (Charme), Calvin Klein Jeans, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Pennyblack, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger Tailored i Versace (MM Fashion). Obecne są również znane i lubiane sieciowe marki odzieżowe: H&M, New Look, Zara, Zara Kids, Reserved, 4F oraz salony z branży kosmetycznej tj. Douglas, Sephora, Super-Pharm i Rossmann Lux. Ofertę uzupełniają delikatesy ALMA oraz placówka mBanku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum