Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Chorten: Marki premium tworzymy z wyselekcjonowanymi producentami

W naszych sklepach o charakterze delikatesowy sukcesywnie, od kilku lat, obserwujemy coraz większe zainteresowanie produktami premium - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.
Reklama

Jak w czasie pandemii sprzedają się produkty premium? - Grupa Chorten wyróżnia się m.in. tym, że we współpracujących z nią placówkach handlowych, jest wiele produktów premium, których nie ma w innych sieciach handlowych. Być może trudna sytuacja związana z pandemią koronawirusa ma wpływ na sprzedaż tego typu artykułów, ale w naszych sklepach o charakterze delikatesowym sukcesywnie, od kilku lat, obserwujemy coraz większe zainteresowanie produktami premium - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten. 

- Klienci doceniają szeroki asortyment i jakość naszej oferty. Mają też coraz większą świadomość, jaką rolę ogrywa odżywianie i wiedzą, że niezwykle istotne jest to, skąd pochodzi żywność i jak jest przetwarzana. Na ich edukację wpływa też szereg programów kulinarnych, które są bardzo popularne. Kupujący czytają więc dokładnie etykiety, sprawdzają skąd jest dany produkt. Oczekują jak najwyższej jakości, ekologicznego pochodzenia, czystego składu - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum