Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Chorten rozwija w swoich sklepach koncept Chorten Cafe

Przy ul. Konstytucji 3 Maja 24/1 w Białymstoku otworzył się 1950 sklep Grupy Chorten – Delikatesy u Chłopców. To 12. placówka tych samych właścicieli współpracujących z Polską Grupą Sklepów Spożywczych.
Reklama

Nowy sklep otworzył się w Białymstoku na osiedlu Wysoki Stoczek. To placówka o powierzchni blisko 100 m kw. sali sprzedaży o charakterze kompaktowych delikatesów.

Jest tu duży wybór produktów ogólnospożywczych, dział ze świeżymi warzywami i owocami, stoisko mięsno-wędliniarskie oraz bogato zaopatrzony dział z piwami, w tym także regionalnymi. Nie brakuje również działu z winami i mocniejszymi trunkami. W nowych Delikatesach u Chłopców przewidziano także Chorten Cafe z kawą na wynos i hot-dogami. Za część konceptu z hot-dogami, wraz z wyposażeniem sklepu, odpowiada Grupa REN. W całej Polsce wdrożono już blisko 80 takich punktów w sklepach Chorten przy współpracy z tą firmą.

W samej stolicy Podlasia, skąd wywodzi się Grupa Chorten jest już ponad sto sklepów dobrze rozpoznawalnych przez klientów, jako placówki prowadzone przez polskich, niezależnych detalistów.

- Naszą markę najsilniej zbudowaliśmy na Podlasiu, bo jesteśmy tu obecni już od ponad 10 lat. Tu mamy zaufanie klientów i naszych partnerów, którzy chętnie wybierali nasz model współpracy ze względu na dużą niezależność, elastyczność, ale i wynegocjowane przez nas dla wszystkich sklepów warunki handlowe u producentów i dystrybutorów. W ostatnich latach mocno rozwijamy się na kolejnych regionach i tam także chcemy wspierać polskich kupców, by byli w stanie prowadzić swoje sklepy, mimo ekspansji zagranicznych sieci. Od lipca działamy już na obszarze całego kraju – podkreśla Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum