Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Chorten wspiera loterią konsumencką sprzedaż produktów marek producenckich

8 października w ponad 660 sklepach z logo Chorten wystartowała specjalna akcja konsumencka, wspierająca sprzedaż takich marek jak m.in. Łaciate, Mlekovita, Wedel, Pepsi, Lajkonik czy Tymbark.
Reklama

Loteria sklepów Chorten potrwa do 30 grudnia, a w Sylwestra przewidziano losowanie nagrody głównej w postaci Toyoty Yaris.

Wśród nagród dla klientów są także hulajnogi Xiaomi, roboty kuchenne KitchenAid Aristan oraz 6 nagród finansowych po 1000 zł.

Akcja promocyjna została zorganizowana wspólnie z producentami 20 marek. To Lody jak dawniej Braci Koral, Danone, Domestos, Herbapol, Kamis, Kasztelan, Knorr, Lajkonik, Lay’s, Łaciate, Mlekovita, Pepsi, Persil, Pudliszki, Renifer, Tymbark, Tyskie, Wedel, Z Podlaskiej Spiżarni i Żywiec. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy, by klient zrobił zakupy za minimum 25 zł, w tym kupił przynajmniej jeden produkt biorący udział w akcji. Należy zachować dowód zakupu i zarejestrować go na stronie www.loteriachorten lub przez sms-a.

- Mamy szeroki wachlarz marek producentów, więc właściwie każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie, robiąc codzienne zakupy, a przy okazji po rejestracji paragonu będzie miał szansę wygrać nagrodę. Tego typu akcje są bardzo wyczekiwane przez naszych klientów, co z kolei przenosi się na sprzedaż w naszych sklepach partnerskich – mówi Monika Kosz-Koszewska, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Grupy Chorten.

Akcja konsumencka jest ściśle powiązana z programem lojalnościowym dla właścicieli sklepów Chorten, który także mogą wygrać atrakcyjne nagrody.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum