Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Ciastka, herbata i przekąski od Marks and Spencer w ofercie Frisco.pl

Po trzech latach nieobecności, produkty spożywcze Marks & Spencer ponownie będą dostępne dla polskich klientów. 17 czerwca do oferty Frisco.pl zostaną włączone m.in. herbaty, ciastka, sosy, słodycze oraz przekąski – w sumie niemal 100 najpopularniejszych produktów M&S.
Reklama

Marks & Spencer to rodzinna firma, która powstała w 1884 roku w Yorkshire. Na polskim rynku pojawiała się pod koniec lat 90-tych, a dostępne w delikatesach Marks & Spencer zarówno brytyjskie smaki, jak i kuchni świata, cieszyły się dużą popularnością.

Na fali sentymentu do oferty Frisco.pl od 17 czerwca włączone zostaną m.in. ciastka maślane, orzeszki, herbaty, crunchy, chipsy, czekolady, trufle, sosy, marmolady – oraz wiele innych smaków.
– To dla nas niezwykle ważne, aby oferta Frisco.pl dawała możliwość dużego wyboru marek w najpopularniejszych kategoriach produktów, ale również dostęp do unikalnego asortymentu, niespotykanego w ofercie standardowych sklepów. W pierwszym etapie zaproponowaliśmy więc naszym klientom możliwość zamawiania świeżych produktów od lokalnych dostawców. Teraz czas na kultowe smaki Marks & Spencer. I to nie jest nasze ostatnie słowo – mówi Jacek Palec, prezes Frisco.pl.

W latach 1995 – 2018 wymiana handlowa pomiędzy Polską a Wielką Brytanią wzrosła ponad pięciokrotnie. Import towarów z Wielkiej Brytanii w tym czasie wzrósł z 1,5 mld USD do 6,5 mld USD, a najbardziej spektakularnymi wzrostami może się pochwalić właśnie branża spożywcza (z 143 mln USD w 1995 r. do 3,21 mld USD w 2017 r.)*.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum